Gå til innhold

Lav fps i nhl08 og fifa08 på ps3

evgeny

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nhl08 og fifa08 og noen ganger når det skjer mye på skjermen så hakker det litt. Har nettop fått meg ps3 og er litt skuffa at det faktisk hakker på denne "super" konsollen. Er det noen andre som har lagt merke til det og er det noe grunn for at det skjer?

Endret av evgeny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også merket dette på fifa08, kan ikke si at det plager meg men det er jo litt dårlig allikevel. Men hva annet kan man forvente, EA lager jo tross alt mange spill.

Man kan faktisk forvente at de gidder optimalisere spillene sine et minimum - i det minste til et såpass nivå at det ikke er helt åpenbar hakking. Alt annet er bare hensynsløs melking som vi som forbruker ikke bør finne oss i. At de har mange spill betyr egentlig bare at de bør ha bedre råd til å hive bort dårlige titler og utsette de som trenger mer arbeid. Men det har de vel i og for seg aldri gjort, men det betyr IKKE at det er greit.

Lenke til kommentar
Jeg har også merket dette på fifa08, kan ikke si at det plager meg men det er jo litt dårlig allikevel. Men hva annet kan man forvente, EA lager jo tross alt mange spill.

Man kan faktisk forvente at de gidder optimalisere spillene sine et minimum - i det minste til et såpass nivå at det ikke er helt åpenbar hakking. Alt annet er bare hensynsløs melking som vi som forbruker ikke bør finne oss i. At de har mange spill betyr egentlig bare at de bør ha bedre råd til å hive bort dårlige titler og utsette de som trenger mer arbeid. Men det har de vel i og for seg aldri gjort, men det betyr IKKE at det er greit.

For all del du har rett der, og det var ikke det motsatte jeg mente eller. Sier bare at det ikke er annet og forvente for de gidder jo ikke å utsette spill, de vil jo tjene penger. Hvis vi forbrukerne klager på dette og slutter og kjøpe spillene deres vil de nok skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Hvis EA er så late - kvifor gidd dei lage 60 fps på 360 då?

Er vel ikkje umogleg at det har noko med plattforma å gjere vel?

Som de fleste som lager spill sier, det er vanskeligere å lage spill til PS3 siden det er noe helt nytt.. ikke som med xbox 360 som så si er en pc i en lite boks med jetmotor på

Lenke til kommentar

Grunnen til at EA har 60 FPS på 360 i forrhold til PS3's 30 FPS er ganske enkelt følgende:

EA har kunnskapen, pengene og drivkraft for og lage 60 FPS, men i og med at de alleredet har fastsatt dato på spill, så gidder dem ikke og implementere mere enn 2 a 8 kjerner i spillene sine.

En eller anen toppsjef i EA sa at folk ikke ville merke noen forskjell og at det ville bli merkant lav forskjell på 30 og 60 FPS.

Så, istedet for og utsette spillene for og kanskje implementere en kjerne ekstra i spillene, og bligjøre folk, så har da EA gitt lang flat faen i hva folk tror, og vet...

60 FPS er og forblir bedre enn 30 FPS, uansett hva spill det er snakk om.

Jeg synnes måten EA har håndtert 60 FPS på PS3 saken senker EA til samme nivå som UBI(What patch?)Soft, om ikke enda værre...

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...