Baywatch_Mitch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er det flere enn meg som får Dirty disk error ofte på Fifa 08?? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har aldri hatt det problemet. Er discen ripefri og helt ren? Du kan jo kanskje gå til butikken der du kjøpte det, ta med deg kvittering, og fortell at du har problemer med discen. Du burde vel få en ny da. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 JA Får det nesten hver gang! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har samme problemet.. Ganske ofte enkelte ganger. Men ser ikke ut til å være mye riper på plata. Noen triks som kan fikse små riper? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 samme her, jeg gamer så får jeg the disc is unreadable. irriterer meg. er ikke noe riper i cd`en Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan være at dvd drevet til xboxen deres begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå