Brian Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har kjøpt en ny M3 vinge til bilen, og i den er det en rekke med lysdioder som fungerer som bremselys. Man får vel redusert forsikringprisen for ekstra bremselys gjør man ikke? Jeg mener å ha hørt at man får redusert pris fordi man har spoiler også, siden den gir en ekstra sikkerhet den og. Og hvor mye reduksjon vil det eventuelt bli? edit: leif Endret 23. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
robero Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Nei, ikke i det selskapet jeg jobber i allefall. Er jo en ekstra trygghet for deg selv uansett da. Endret 23. oktober 2007 av robero Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tviler sterkt på at du får noen billigere forsikring av sånt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Man fikk det før, men ikke nå lenger da nesten alle biler har det i utgangspunktet! Husker eg fikk rabatt på dette i Sparebank 1 i 2001 på bremselyset i vinduet på primeraen! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Spoiler gir nok ikke redusert pris på forsikringen, hehehe, men høytmontert bremselys kan kanskje gi det. Mener å ha sett det et sted. Det jeg vet er at Gjensidige endret litt på sin sikkerhetsutstyrsliste godkjent til prisreduksjon for ikke så alt for lenge siden. Vil bare anbefale deg å ta en tur til/ringe forsikringsselskapet ditt og spørre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gjenstridige har ikke dette.... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 .. billige forsikringer ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Steina skrev: .. billige forsikringer ? QFT. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ER vel blitt mer eller mindre slutt på at høyt bremselys, automatgir og slikt gir billigere forsikring. Nå har vel ESP og slikt overtatt de rollene. Og ser ikke helt hvordan er spoiler gir økt sikkerhet, så fremst du ikke kjører nok for til at den har noe effekt, noe få forsikringsselskaper vil være særlig happy med Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk for svar folkens, da bryr jeg meg ikke noe om det. Jeg har hørt noen fikk redusert prisen ved å ha på spoiler, men det var riktignok for en del år siden, så det stemmer sikkert ikke lengre. Men tøffere blir det i alle fall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) OML skrev: Spoiler gir nok ikke redusert pris på forsikringen, hehehe, men høytmontert bremselys kan kanskje gi det. OML skrev: Har ikke hva? Rabatt på ekstra bremselys! Endret 23. oktober 2007 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå