kikk0 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjenner en kar som har akkurat samme kjøler og prosessor. Kjøleren er skrekkelig dårlig! Den bråker og yter ræva. Kjøp deg ny og sett inn et par kabinettvifter, det gjør underverker! Har samma kjøleren. Den kjøler som det grinder. lavt støynivå og ca 40 grader på prosessor Throughbred 2400+ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dette tyder på at jeg trenger noen kabinett vifter, gjør det ikke? Kjøleren er ikke feilmontert eller skjeiv. Joda, ser ut som du trenger litt bedre gjennomlufting i kassa ja. Selv har jeg fire rolige kabinettvifter, men ikke kjøp mer støy enn nødvendig. Ellers kan det være lurt å ordne kablene osv. så de ikke ødelegger for luftstrømmen. Runde kabler er ganske sexy btw.. Hva slags kabinett har du? Ellers vil temperaturen synke ytteligere ved å bruke skikkelig kjølepasta. Instruksjoner finner du i Goop-guiden eller på Arctic Silvers egne hjemmesider. AS3 og Shin Etsu er nok de beste typene kjølepasta. Påføres omtrent på samme måte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du trenger nok noen kabb vifter, prøv past 12db eller noe. Og til han andre, goop er ikke fett, fett isolerer mens goop gjør at varmen overføres raskere enn ved luft... Anbefaler at du bruker isopropanol og vasker godt av med noe som ikke loer så legger du på et tynt lag Artic Silver 3 og setter kjøleren på riktig. Dette hjelper nok men tempen din er jo lav uten dør så prøv noen kabb vifter først. (er litt kjedelig å betale for to frakter hvis dette skulle være nødvendig så tenk litt før du bestiller om det er noe mer du skal kjøpe så du ikkemangler noe) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg tror jeg bestiller noen kabinettvifter og litt ac3, så får jeg prøve å rense med isopropanol og smøre litt ac3 på. Jeg har forresten dette kabinettet. Takk for hjelp og forslag.[/u] Lenke til kommentar
bhagen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Den er akkurat passe tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå