SuperFlybee Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Har notert meg ned komponenter jeg vil satse på. Har gått ut fra priser fra komplett men fant fort ut at mpx kjører endel billigere priser på enkelte produkt. vet de opperere med eks mva. men tror det kan være noe å spare med å handle der. Spørsmålet er da. Er det noen som har erfaringer med å handle fra mpx.no? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg bestilt mesteparten av delene til dataen min på mpx.no og syns at prisen var ganske billig og leveringen var rask, det er ikke noe sånn kjipass opplegg det nei. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Har bestilt fra begge to, og en ting er sikkert mpx svarer på mail når en lurer på noe, og de er behjelpelig over telefon, annbefales... Komplett er billig av og til, Kjøp de billigste bittene fra hverav dem om det lønner seg, ingen grunn til å kjøpe alt fra en sålenge det er penger å spare. Lenke til kommentar
jon_gunnar.rue Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har notert meg ned komponenter jeg vil satse på.Har gått ut fra priser fra komplett men fant fort ut at mpx kjører endel billigere priser på enkelte produkt. vet de opperere med eks mva. men tror det kan være noe å spare med å handle der. Spørsmålet er da. Er det noen som har erfaringer med å handle fra mpx.no? Har handlet begge steder uten problemer. mpx var veldig fine til å gi tilbakemeldinger, til og med mail ble besvart i løpet av veldig kort tid. Lenke til kommentar
john_a Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har bestillt fra begge og har aldri ha problemer med komplett, men den ene gangen jeg bestillte fra mpx halte det ut ganske lenge fra bestillingen ble gjort til varene kom. Kanskje bare et engangstillfelle men... Lenke til kommentar
vamp Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Både mpx og komplett er absolutt til å stole på. Har aldri hatt noe problem med noen av dem. En veldig positiv ting med mpx er at du kan betale med visa eller master card. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå