Maple Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg har et Logitech UltraX Media Keyboard. Det er blitt litt skittent, og jeg vil rengjøre det. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg bør gjøre dette; det kan godt være en skikkelig "cleanup", men jeg vet ikke engang hvordan jeg får åpnet det. Hehe. Gidder ikke bruke noe penger på spesielle vaskemidler da. Takk! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg har et Logitech UltraX Media Keyboard. Det er blitt litt skittent, og jeg vil rengjøre det. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg bør gjøre dette; det kan godt være en skikkelig "cleanup", men jeg vet ikke engang hvordan jeg får åpnet det. Hehe. Gidder ikke bruke noe penger på spesielle vaskemidler da. Takk! Kjøp deg nytt tastatur! Det tastaturet du har er ikkje akkurat kjempedyrt Husk at mus og tastatur er den største smittekilden av bakterier i hele huset. (ikkje langt ifra i alle fall) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg rengjorde mitt tastatur i går faktisk.. Fant et bilde av det på nett som jeg hadde forann meg.. Så brukte jeg en kniv og spratt opp alle knappene. Vasket overflaten og mellom knappholderene med en tannbørste. Så brukte jeg en klut og vasket hver enkelt knapp. Ble gullende rent etterpå. Lenke til kommentar
Maple Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe. Ja, burde kjøpt nytt. Det er så slitt at lakken har gått av flere steder på "ramma" på undersiden. Altså under Ctrl og Space. Får se hva studenten har råd til. (Det hørtes veldig, veldig slitsomt ut det der...) Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 En annen ting som også går og gjøre. Som jeg gjør, er og plukke det helt fra hverrandre fjerne alt av elektronik fra det også kaster man hele greia i oppvaskmaskinen =) Blir gullende rent av det også. Lenke til kommentar
Maple Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 En annen ting som også går og gjøre. Som jeg gjør, er og plukke det helt fra hverrandre fjerne alt av elektronik fra det også kaster man hele greia i oppvaskmaskinen =)Blir gullende rent av det også. Hehe, takk for tipset. Mulig jeg går for den. Selv om jeg får et nytt for 175. Trenger egentlig ny mus og. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 En annen ting som også går og gjøre. Som jeg gjør, er og plukke det helt fra hverrandre fjerne alt av elektronik fra det også kaster man hele greia i oppvaskmaskinen =)Blir gullende rent av det også. Hehe, takk for tipset. Mulig jeg går for den. Selv om jeg får et nytt for 175. Trenger egentlig ny mus og. Det enkle er ofte det beste Kjøp nytt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå