Toska92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så denne nettopp på gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/26789.html Dette må da nesten bli imponerende, ikke sant? Mine håp til spillet er store combos(syke finter) og en flyt vi ikke har sett i fotballspill tidligere. For det trenger ett spill som Fifa Street om det skal klare seg på next-gen konsollene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg likte Fifa Street 1 & 2. Dette derimot ser ikke like bra ut. Grafikken var litt rar (Så ikke naturlig ut), og alt var feilproposjonert. Jeg ville heller hatt litt mer realisme i det! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sko i størrelse 60?? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vet ikke helt hva jeg skal synes jeg.. Skoene ser jo latterlige ut, og spillerne ser ikke akkurat realistiske ut, men spillet blir nok morro. 1 & 2 var jo bra, så de gjør sikkert mye riktig på 3 og Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 syntes det var greit.. spillet er såpass unaturlig likevell.. så, likte at de gikk for en mer tegneserie aktig grafikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå