-MK- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Last ned Firefox, og bruk det istedenfor Internet Explorer. Er ikke sikkert det hjelper, men er verdt et forsøk iallfall. Opera er en anne god nettleser du kan prøve ut;) http://www.opera.com/ http://www.mozilla-europe.org/no/products/firefox/ Lenke til kommentar
Nator Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Prøv en annen browser, firefox eller opera. Eneste gangene jeg har vært borti lignende har vært når jeg surfet uten annet enn standard skjermkortdriver, eller når jeg brukte en versjon av Opera som bugget ut skikkelig. Lenke til kommentar
navlasop Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke glem at dette er en X2 maskin, dvs dualcore. Så 50% cpu bruk på den ene prosessen er 100% på en core. Noe som er spinnhakka galt, hvis den holder seg på det nivået over et par sekunder. Tror jeg og hadde testa med annen nettleser/firefox, prøvd å fjerna Norton crap'et og se om ikke det hjalp. Evt gå over til å oppdatere diverse drivere/bios chipset som de nevnte over. Feiler det enda. Reinstall OS. Helst ikke med alt bloatware'en til Acer Jeg får utifra at feilen du beskriver her ikke kan oppleves på andre måter (Treg i word, spill, film, ved kopiering av filer osv) Lenke til kommentar
aleksanders87 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ok..For kansje prøve med en annen leser da...Opera eller Firefox da??...har prøvd opera før men ikke firefox...opera virket jo greitt nok det:)... Ser andre ting som går tregt også nå...Blandt annet veksling mellom menyene...Fra: fil til rediger, til vis å til favoritter osv... Dette bruker maskinen eit par sekunder på å få fram...Pilen beveger jeg fort altså men når jeg flytter musen over menyen reagerer ikke menyfunksjonene før etter eit par sekunder...dvs: flytter musepekeren over FIL...2sekunder senere er den BLÅ..Klikker jeg på FIL knappen tar det 2 nye sekunder før filmenyen kommer frem...Dette gjelder da Internett Explorer...Er ikke sånn utenom...Alt fungerer prikkfritt... Noen som forstår??... Endret 25. oktober 2007 av aleksanders87 Lenke til kommentar
aleksanders87 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ville bare skrive inn etter at jeg installerte firefox...Har vertfall funnet ut at det er Microsoft Internet Explorer som er problemet...Har ikke LITT problemer en gang med FireFox..fungerer UTMERKET og er 110% hakkefritt:) Takker for alle de gode responser jeg har fått til nå... Men er det noen som vet hvorfor dette er sånn som det er med Internett Explorer?... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ville bare skrive inn etter at jeg installerte firefox...Har vertfall funnet ut at det er Microsoft Internet Explorer som er problemet...Har ikke LITT problemer en gang med FireFox..fungerer UTMERKET og er 110% hakkefritt:) Takker for alle de gode responser jeg har fått til nå... Men er det noen som vet hvorfor dette er sånn som det er med Internett Explorer?... Du har installert en addon som ikke er helt god. Deaktiver / slett alle addons som ikke ser helt bra ut. I tilbehør-menyen har du mulighet for å starte IE7 uten addons. Denne kjører nok helt fint tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå