Gå til innhold

Hovedkortet har tatt kvelden... snodigt

rvenes

Anbefalte innlegg

Hmm...

Har eit litt snodigt problem, som eg ikkje heilt kan forklare kvifor har skjedd.

Hovedkortet i HTPC'n min har daua på seg.

Først døde strømforsyninga i eit lynnedslag.

Testa PC-en med ein anna strømforsyning, som bare er 350 watt, men PC-en boota heilt fint, men slo seg av da eg belasta prosessorn 100% (Det står ein Pentium D(ucttape edition) i den så den bruker uhorvlig mykje straum. Tenkte så at psu'n var for liten (den eg testa med) og det gjekk eit par veker før eg fikk røva i gir og skaffa ein ny kraftigere psu.

Skifta psu'n og prøvde å skru på! men ingenting skjer! Det eineste som har skjedd i mellomtida er at den har stått i ro og fred.

Har feilsøkt litt... Når alle kabler står i slik dei skal, så ser eg at vifta rører på seg så vidt... (psu vifta) Drar eg ut P4 12V kontakten (den ved cpu'en) så snurrer psu vifta heil til eg slår av brytern bak på psu'n. PC-en er vannkjølt så det er ingen andre vifter å sjå på.

Det er heilt tyst i pc speakern også.

Trur det hket er dødt, men det var jo merklig sida det fungerte når eg forlot den!

Kan det være seinskader etter lynnedslaget?

Skal skru ut hovedkortet og sjå over det om eg ser noke feil...

Edit: er ikkje 100% sikker på at det var lynnedslaget som gjorde det, men PC-en var død morgonen etter at det hadde lyna og tordna ein del. Hadde 3 andre PC-er up running den natta også, og ingen av dei blei det noke krøll med.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...