Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Noen som vet hvor mye huslån jeg kan få når jeg er ferdig utdannet flygeleder? Vil tjene ca. 530.000 fra første år, stigende til ca. 700.000 etter 5 år. Tar utgangspunkt i at jeg ikke har lån fra før, og stiller med ca. 2 mill i egenkapital. Hvor mye lån kan jeg få? Hvordan regner bankene dette ut? (Hører at de har gått bort fra 3x regelen)... Takker på forhånd for evt. svar :-) Mvh. TH Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Noen som vet hvor mye huslån jeg kan få når jeg er ferdig utdannet flygeleder? Vil tjene ca. 530.000 fra første år, stigende til ca. 700.000 etter 5 år. Tar utgangspunkt i at jeg ikke har lån fra før, og stiller med ca. 2 mill i egenkapital. Hvor mye lån kan jeg få? Hvordan regner bankene dette ut? (Hører at de har gått bort fra 3x regelen)... Takker på forhånd for evt. svar :-) Mvh. TH Hallo. Fant denne linken for deg: http://www2.vg.no/dinepenger/kalkulator/ka...or.php?id=18131 Her kan du beregne DIN EKSAKTE LÅNEGRENSE. AMDXP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Noen som vet hvor mye huslån jeg kan få når jeg er ferdig utdannet flygeleder? Vil tjene ca. 530.000 fra første år, stigende til ca. 700.000 etter 5 år. Tar utgangspunkt i at jeg ikke har lån fra før, og stiller med ca. 2 mill i egenkapital. Hvor mye lån kan jeg få? Hvordan regner bankene dette ut? (Hører at de har gått bort fra 3x regelen)... Takker på forhånd for evt. svar :-) Mvh. TH Hallo. Fant denne linken for deg: http://www2.vg.no/dinepenger/kalkulator/ka...or.php?id=18131 Her kan du beregne DIN EKSAKTE LÅNEGRENSE. AMDXP Thanks; 2.7 - 4.3 :-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 700k i året skal nja 1.8.2.0 går fint tipper jeg selv om det ikke smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå