eXpanium Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 en fyr på guru3d som påstår å ha softmodda eit nvidia geforce 8600 MOBILE GT til GTS versjonen.. er det mulig ?? noken som har lyst å prøve ?? link her Er det nokon pipes på GT kortet som ikkje er i bruk ? (men som er i bruk på gts kortet..) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 var ikkje akkurat softmod, men bruker rivatuner til å identifisere kortet som 8600 GTS og dermed bruker kortet driverer for GTS versjonen, hadde ikkje trudd at driverene var så masse meir optimalisert for GTS enn GT.. gikk fra ca 6900 3dmark05 poeng til 8300... det er helt syk økning med drivere... men er det verdt det på bekostning av å ikkje kunne gå i søvn modus ?? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hm, dette var da interessant. Har du testa det selv? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 ja har prøvd, men får det ikkje til... er ikkje så fantastisk datakyndig så kanskje der problemet ligger. slipper å instalere drivere med mod hvertfall... kan installere vanlige forceware drivere ettersom dei kjem ut.. prøv du! og fortell korleis det gikk Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, vet ikke helt om jeg tør, med tanke på strømsparingsfunksjonene. Er ikke helt trygg på slikt (svidde mitt gamle 9800 pro, tror den nye kjøleribba ikke satt helt som den skulle ), og gjør jeg noe galt på laptoppen er det litt begrenset av hva man kan bytte ut igjen, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå