tillitus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) * Endret 6. september 2008 av tillitus Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg anntar du prøver å formatere den inne i installasjonen av windows (fra CD-boot) Gitt denne anntagelsen er problemet sansynligvis at det er en S-ATA disk og du installerer fra en windowsXP versjon med PS1 (eller eldre). windows XP finner ikke S-ATA disker aumatisk uten at installasjons-CDen har SP2. Hvis du ikke har SP2 på installasjonsdisken må du manuellt installere S-ATA drivere under installasjonen. Dette spør installasjonen deg om rimelig tidlig mens den holder på å laste inn drivere. du har et par sekunder på deg til å reagere og trykke... F6? .. tror jeg er knappen (det står på skjermen når den spør). Alternativ kan du bruke et av disse probrammene som lar deg customisere installasjons-CDen din. Da kan du nemmelig integrere SP2 på installasjonsdisken din som du kan deretter brenne ut i en oppdatert utgave. Da unngår du problemstillingen. Håper det hjelper. EDIT: "nlite" er et eksempel på et program som kan customisere installasjonsCDen slik jeg forteller om. -Stigma Endret 22. oktober 2007 av Stigma Lenke til kommentar
tillitus Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Knallbra, Stigma. Jeg tester dette. Takk for raskt svar. Edit: Dette gjorde susen. Takk for hjelpen. Endret 24. oktober 2007 av tillitus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå