danielsn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare lurte på om det på noen som helst måte var mulig å finne ut hvilke side den besøkende ble lenket fra jeg. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Du kan vel sjekke referer... skal finne koden 2 sec Referer skal ligge i den globale variabelen. $_SERVER['HTTP_REFERER']; ikke skyt meg om det er gal syntax:P Endret 22. oktober 2007 av gather Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.devsiden.info/?ArtID=9&ArtSide=1 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for hjelp ^^ Fikk det til da Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må bare minne om at dette ikke fungerer på alle nettlesere. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Også verdt å merke seg at referreren er veldig lett å hacke, så ikke baser sikkerheten på siden din ved hjelp av den Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Også verdt å merke seg at referreren er veldig lett å hacke, så ikke baser sikkerheten på siden din ved hjelp av den Neinei.. var bare for å lage en slags logg for å se om noen ble linket til siden min og fra hvilke side da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Også verdt å merke seg at referreren er veldig lett å hacke, så ikke baser sikkerheten på siden din ved hjelp av den Neinei.. var bare for å lage en slags logg for å se om noen ble linket til siden min og fra hvilke side da Om du skal lagre dette i en database så husk å validere det som kommer fra $_SERVER['HTTP_REFERER'];. Man kan faktisk kjøre SQL injection attacs fra den (: Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Man er vel fullstendig idiot hvis man putter hvilken som helst form for strings inn i en sql spørring uten å escape den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå