Potetgullmann1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 magne som sikkert har sett den men digger denne link Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 magne som sikkert har sett den men digger denne link :!: Utrolig god filmsnutt. Kjenner meg virkelig igjen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 magne som sikkert har sett den men digger denne link Den var fantastisk. Kjenner meg litt truffen Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 magne som sikkert har sett den men digger denne link OMG :O Jeg er mer mann en kvinne. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 magne som sikkert har sett den men digger denne link Jævlig bra *woo woo* Lenke til kommentar
Beli Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gud skapte mannen, men så fikk han en bedre idè! Gud gav kvinnen et ønske. Hun sa: "jeg ønsker at jeg blir lykkelig med mannen min resten av livet". Deretter spurte Gud om mannen sitt ønske: "Beklager, men jeg ønsker meg en kone som er 30 år yngre enn meg"sa han. Og så oppfylte Gud ønskene og gjorde mannen 30 år eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå