Ni kon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tenkte vi kunne ha en tråd der vi samlet alt som spiller på kjønn og gjøre her inne. Eks bilder, vitser mm. Siden jeg starter den poster jeg gjerne litt ymse, slik at dere skjønner tegninga: Gud sa til Eselet: Du skal kalles et esel. Du skal slite hele dagen og vil bli kalt dum som takk. Du skal bli 20 år gammel. Eselet svarte: Hmm, det høres ikke ut som noe godt liv. Kan jeg ikke nøyes med å bli 5 år? Gud aksepterte. Så skapte Gud hunden. Gud sa: Du skal kalles en hund, leve som et underkastet dyr, leve av middagsrester og passe på huset. Du blir 35 år gammel. Hunden svarte: Kan jeg ikke nøyes med å bli 15 år? Gud aksepterte. Så skapte Gud papegøyen. Gud sa: Du skal kalles papegøye. Du skal sitte i et hjørne i stuen og gjenta alt folk sier, til stor irritasjon for alle. Du skal bli 75 år. Papegøyen: Kan jeg ikke nøyes med å bli 50 år? Gud aksepterer. Så skapte Gud mannen... Gud sa: Du skal være et menneske, mannen, du skal leve det gode livet. Du skal være smart og intelligent og du styrer og bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år. Mannen: Det høres ut som et godt liv, men kan det ikke vare litt lengre? (det er så her at mannen bruker sin intelligens for første gang). Kan jeg ikke få de 15 år eselet ikke ville ha, de 20 år som hunden avslo og de 25 år papegøyen ikke hadde lyst på? Gud aksepterte. Derfor lever mannen et deilig liv frem til han blir 20. Så blir han gift. De neste 15 år sliter han hele dagen og blir kalt dum som takk. Så får han barn, lever av middagsrester og passer på huset de neste 20 år. De siste 25 år sitter han i et hjørne i stuen og gjentar alt folk sier, til stor irritasjon for alle Kom igjen folkens, post i vei! Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 HAHAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 What if God's a woman? Not only am I going to hell, I'll never know why. (Adam Ferrara) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 What if God's a woman? Not only am I going to hell, I'll never know why.(Adam Ferrara) Genialt sitat Minner meg litt om Hugh Heffner: Ekteskap er slutten på alt håp... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Skilsmisse kan sammenlignes med første gang du fikk lappen, frihet!" Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En fransklærer fortalte klassen at i motsetning til engelsk, har alle franske ord et kjønn, enten hankjønn eller hunkjønn. En av elevene rakk opp hånden… – Hvilket kjønn har en datamaskin? Læreren var i tvil, så hun delte klassen i to grupper, den ene bestående av guttene, og den andre av jentene, for å få dem til å gi 4 grunner hver for hvilket kjønn en datamaskin burde ha. Jentene er enige om at datamaskiner må være hankjønn. Årsakene er klare : ”Man er nødt til å tenne dem for å få deres oppmerksomhet.” ”De innholder masse data som de selv ikke forstår.” ”Det er meningen at de skal hjelpe deg med alle dine problemer, men det meste av tiden er det de som er problemet.” ”Så snart du har anskaffet deg en, innser du at hvis du hadde ventet litt lenger så kunne du fått en bedre.” Guttene har den motsatte oppfatningen. De mener datamaskinen er hunkjønn : ”Bare skaperen forstår deres indre logikk.” ”De bruker et uforståelig språk til å kommunisere seg i mellom.” ”Selv den minste feil blir lagret i langtidshukommelsen og kan hentes fram når som helst.” ”Når du har skaffet deg en må du bruke halvparten av lønnen på å kjøpe ekstrautstyr.” Gasnke gode poeng... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Mener at PC-en er ett hukjønn, umulig å forstå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dataer er definitivt hunkjønn. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Begrunn Du har kjøpt deg ny PC, alt fungerer som det skal. Neste dag kommer den og sier "Jeg er missunelig på printeren og nekter og skrive ut annet en svarthvitt bilder som er speilvendt og har masse streker over motivet." Du koser litt med PC-en og til slutt fungerer den igjen. Neste dag kommer den og sier: "Jeg føler meg dum, kjøp mer RAM! Og det skal ikke være noe billig kingsston juggel, jeg vil ha Corsiar dual hardcore gaming RAM med gullkanter" Sånn går det i en evig rundgang. Endret 24. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, knall Øyvind! *Skal se om jeg får bidratt jeg også* Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 PC-en er hu kjønn må alltid mellom masse ting før de kan gjøre noe PC-er: starte bios, innlogging og så sikkert mer jeg ikke kommer på i farta. jenter: dusje, sminke seg gutter: kle på seg og ut og finne på no Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Windows er i hvert fall hokjønn: - Bruker evigheter - Klager og syter - Kræsjer helt uten grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Om Gud var en kvinne ville vi hatt dommedag hver måned. Den er fra EON :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Haha fy faen førstepost var bra :!: Endret 27. oktober 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 kunne ikke brukt porstene 1 uke i mnd pga mensen vis det var jente Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Det andre bildet var best :!: Endret 27. oktober 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå