movieman666 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei! Jeg lurer på hvilken forskjell det er mellom BOXED og vanlig prosessor? Er det noen fordeler og ulemper hvis jeg kjøper meg det!? Hilsen Movieman666 (Skal kjøpe meg AMD) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Boxed kommer med kjøler. Om det er en fordel eller ei, får du nesten bestemme selv. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Prosessoren er den samme, boxed eller ei. Det betyr bare at du får med en kjøler, som etter min mening er veldig bra til å være standard. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 kanskje dette er litt 'antikk' da jeg kjøpte mitt hovedkort og prosessor ifjor sommer, men her kommer det alikavel: har P4 2.0 GHZ Boxed + Asus P4S533 har lest om folk som har overklokket dette til 2.9 GHZ, selv med boxed vifte. tviler på at dette er noe vanlige dødelige får til, men det viser at det er mulig å overklokke endel selv med boxed cpu. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed Går LITT fort i svingene her,ja........... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed Boxed funker fint til overklokking hvis du klarer å holde en noenlunde lav kabinett-temp. Jeg kjørte en 2.53 @ 3.02 HELT stabilt boxed. Temperaturen var ikke avskrekkende heller. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed Boxed funker fint til overklokking hvis du klarer å holde en noenlunde lav kabinett-temp. Jeg kjørte en 2.53 @ 3.02 HELT stabilt boxed. Temperaturen var ikke avskrekkende heller. Jeg 'kjørte' en 2.53 @ 3.02 .... skjedde det noe med prossesoren eller har du en annen nå? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 boxed er greit nok.. slipper å stresse med ekstra kjøler osv.. å den er ganske billig når du tenker på hvor bra den er i forhold til pris i grunnen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Han klokket vel ned før sommeren, er jo bare for å vise at jeg kan overklokke så mye med min maskin. skryte, skryte Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg 'kjørte' en 2.53 @ 3.02 .... skjedde det noe med prossesoren eller har du en annen nå? Har en annen kjøler nå. Kjører fortsatt 3.02... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 <slette noe tull som bare gjaldt Intel boxed> øhm, var noe med å lese før man svarer ja =) PanzerFaust: takk for hintet Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 kanskje dette er litt 'antikk' da jeg kjøpte mitt hovedkort og prosessor ifjor sommer, men her kommer det alikavel: har P4 2.0 GHZ Boxed + Asus P4S533 har lest om folk som har overklokket dette til 2.9 GHZ, selv med boxed vifte. tviler på at dette er noe vanlige dødelige får til, men det viser at det er mulig å overklokke endel selv med boxed cpu. har kjørt cpu'n i signaturen på 2880 på 1,65v med boxed vifta, spillte 10 min ut2k3, funka fett det gjør seff ikke det til vanlig, fikk jo 2x36db vifter istedenfor 2x20db - og forskjellen er mellom å ikke høre dem eller å lure på hvem som satte støvsugeren i maskinen min Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvorfor begynner dere å komme med erfaringene deres fra Intel CPUer og Intel's boxed kjøler? Det er jo en helt annen verden enn AMD's boxed kjøler. Den bråker og kjøler ikke særlig godt. Den er ikke verdt de typsik 100 kronene ekstra boxed koster. Ikke kjøp Boxed, og sats heller på å kjøpe en ordentlig kjøler separat. Lenke til kommentar
Sleepyhead Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Men er man amatøre, er det best å kjøpe amd boxed, da viften er på kjernen og kan ikke knekkes. Det er nemlig ikke garanti på amd bulk prosessorene som er knekket på kjernen . . "user feil". Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Syntes min boxed kjøler er helt ypperlig jeg .. bråker ikke stort i det hele tatt .. skjønner ikke hvorfor folk klager på støy .. så lenge man ikke sover med pcen i armkroken så er det vel greit ? Bare å fyre opp noe musikk, så er den lille duringen helt borte .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå