diskus123 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 skuffet over deg skuffet over deg skuffet over deg Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 iPhone med internett er greit å ha Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pleier å legge en lapp med tekst jeg har skannet fra læreboka i skoa. Funker fett å gå på do et par ganger i timen. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Trist å se at det er så mye ukultur rundtom. Håper dere alle går på en skikkelig smell. Endret 17. april 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pleier å legge en lapp med tekst jeg har skannet fra læreboka i skoa. Funker fett å gå på do et par ganger i timen. Får jo ikke lov å gå på dass midt i en prøve? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Selv har jeg jukset en gang, skrev fullt av svar til en samfunnsfag prøve under linjalen.. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 har aldri jukset, skall aldri gjøre det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lapp i pennalet bruker jeg ofte. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Skar vi sjå Tatt opptak av notater og hatt på mp3 spiller/telefon Lapp i penalet Skrivet forkortelse og stikkord på armen Fått taki oppgavene på forhånd Fått taki fasit på forhånd Aldri tatt Endret 17. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men moralsk råtten er du. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pleier å legge en lapp med tekst jeg har skannet fra læreboka i skoa. Funker fett å gå på do et par ganger i timen. Får jo ikke lov å gå på dass midt i en prøve? Lærerne våre er rimlig slappe..... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Stor tyskprøve, skrev hele historien min i ordboka før prøven... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Stor tyskprøve, skrev hele historien min i ordboka før prøven... Genialt Lenke til kommentar
stinelinn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har juksa plenti opp gjennom årene :!: Sittet med powerpointer/google oppe og funnet svar Men en av de råeste måtene var på en historieprøve i 9. klasse. Jeg hadde en litt sånn bred gummistrikk som jeg strakk helt ut og rundt en bok, så noterte jeg ned stikkord og små setninger med penn på strikken. Det var je nermere 40 cm å skrive på når den var strukket helt ut! Etterpå når jeg tok av strikken og den "trakk seg sammen" ti lvanlig størrelse kunne man ikke se skriften, bare en litt ujevn strek rundt hele båndet Så var det bare å bra litt i strikken så kom ordene til syne igjen! GENIALT Håper dere fatta noe av det.. Ellers så hadde vi den gangen vi printa ut de sovjetiske statslederne med store bokstaver (Lenin, Stalin, Khrusjtsjov, Bresjnev osv) og hang den opp på de der ventilasjons rørene i taket i klasserommet. Da var det synlig for hele klassen men læreren som satt ved kateteret så ikkeno Hadde uansett ikke komt på å se opp dit heller Lenke til kommentar
3nity Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I klasserommet har vi noe av det sikreste og beste juksemetodene Stort sett alle har bærbare med bluetooth , og er ganske så greit å sende svar til nestemann for å sammenligne da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ellers så hadde vi den gangen vi printa ut de sovjetiske statslederne med store bokstaver (Lenin, Stalin, Khrusjtsjov, Bresjnev osv) og hang den opp på de der ventilasjons rørene i taket i klasserommet. Da var det synlig for hele klassen men læreren som satt ved kateteret så ikkeno Hadde uansett ikke komt på å se opp dit heller Litt mistenkelig hvis hele klassen sitter å ser opp i taket? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vel, nå var ikke dette en prøve da, men husker en lekseinnlevering på ungdomsskolen... Som vanlig var ikke KRL-leksene gjort, og jeg så at læreren gitt skritt etter skritt rundt i klasserommet for å sjekke at alle hadde gjort leksene. Jeg visker til sidemannen og ber han om lekselappen og tar den i lomma. Læreren kommer da bort til meg og spør om leksa. Jeg svarte da at leksa var gjenglemt hjemme, og at jeg kunne ta den med imorgen. Det gikk ikke, så jeg kunne *måtte* dra hjem da for å hente den. Igjen, jeg hadde jo knabbet arket til sidemannen, så gikk hjem, skrev av og gikk tilbake og leverte. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg og en god del andre skulket IT-heldagen i tredje klasse på videregående. Dermed fikk vi ta den på oppsamlingsdagen. Greia var bare den, at på dagen prøven opprinnelig var satt opp, hadde de koblet fra nettet for å hindre juks. Da vi skulle ta den, hadde førsteklasse økonomi-heldag i samme rom, noe de trengte nett til. Dermed var det fritt fram for IRC og deling av oppgaver. Vi var fire medsammensvorne, og alle leverte inn oppgaven til den flinkeste. Siden en av oss ikke gadd å modifisere besvarelsen, ble han og opphavsmannen fersket. Jeg og en til slapp unna, men det var likevel bare så vidt jeg sto. Powersim er kanskje det kjipeste programmet noensinne. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Gjør ikke dette selv, men det er en i klassen min som har scannet inn en cola/fanta-etikett og redigert bort næringsinnholdet og erstattet det med matteformler, og klistra på den nye lappen. Så når trenger dem later han som om han er tørst og drikker litt brus Endret 21. april 2009 av Almeida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå