Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jukse på prøve

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har juksa plenti opp gjennom årene :!: Sittet med powerpointer/google oppe og funnet svar :p Men en av de råeste måtene var på en historieprøve i 9. klasse. Jeg hadde en litt sånn bred gummistrikk som jeg strakk helt ut og rundt en bok, så noterte jeg ned stikkord og små setninger med penn på strikken. Det var je nermere 40 cm å skrive på når den var strukket helt ut! Etterpå når jeg tok av strikken og den "trakk seg sammen" ti lvanlig størrelse kunne man ikke se skriften, bare en litt ujevn strek rundt hele båndet :p Så var det bare å bra litt i strikken så kom ordene til syne igjen! GENIALT :D Håper dere fatta noe av det.. :p Ellers så hadde vi den gangen vi printa ut de sovjetiske statslederne med store bokstaver (Lenin, Stalin, Khrusjtsjov, Bresjnev osv) og hang den opp på de der ventilasjons rørene i taket i klasserommet. Da var det synlig for hele klassen men læreren som satt ved kateteret så ikkeno :p Hadde uansett ikke komt på å se opp dit heller ;)

Lenke til kommentar
Ellers så hadde vi den gangen vi printa ut de sovjetiske statslederne med store bokstaver (Lenin, Stalin, Khrusjtsjov, Bresjnev osv) og hang den opp på de der ventilasjons rørene i taket i klasserommet. Da var det synlig for hele klassen men læreren som satt ved kateteret så ikkeno :p Hadde uansett ikke komt på å se opp dit heller ;)

Litt mistenkelig hvis hele klassen sitter å ser opp i taket? :p

Lenke til kommentar

Vel, nå var ikke dette en prøve da, men husker en lekseinnlevering på ungdomsskolen...

Som vanlig var ikke KRL-leksene gjort, og jeg så at læreren gitt skritt etter skritt rundt i klasserommet for å sjekke at alle hadde gjort leksene. Jeg visker til sidemannen og ber han om lekselappen og tar den i lomma. Læreren kommer da bort til meg og spør om leksa. Jeg svarte da at leksa var gjenglemt hjemme, og at jeg kunne ta den med imorgen. Det gikk ikke, så jeg kunne *måtte* dra hjem da for å hente den. Igjen, jeg hadde jo knabbet arket til sidemannen, så gikk hjem, skrev av og gikk tilbake og leverte.

:)

Lenke til kommentar

Jeg og en god del andre skulket IT-heldagen i tredje klasse på videregående. Dermed fikk vi ta den på oppsamlingsdagen. Greia var bare den, at på dagen prøven opprinnelig var satt opp, hadde de koblet fra nettet for å hindre juks. Da vi skulle ta den, hadde førsteklasse økonomi-heldag i samme rom, noe de trengte nett til. Dermed var det fritt fram for IRC og deling av oppgaver. Vi var fire medsammensvorne, og alle leverte inn oppgaven til den flinkeste. Siden en av oss ikke gadd å modifisere besvarelsen, ble han og opphavsmannen fersket. Jeg og en til slapp unna, men det var likevel bare så vidt jeg sto. Powersim er kanskje det kjipeste programmet noensinne.

Lenke til kommentar

Gjør ikke dette selv, men det er en i klassen min som har scannet inn en cola/fanta-etikett og redigert bort næringsinnholdet og erstattet det med matteformler, og klistra på den nye lappen. Så når trenger dem later han som om han er tørst og drikker litt brus :p

Endret av Almeida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...