Rescue me Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøvde å gi kladden min til naboen på norsktentamen, så han kunne skrive av nynorskbiten. gjrode det når jeg skulle til å gå, men læreren stod mellom oss! Ellers har man alltids med seg noen lapper og sånn. Ble du tatt? Skal kjøpe den sykeste kalkulatoren MED minnekort til neste år så skal jeg fylle minnekortet med notater bruke de under matte/fysikk . Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøvde å gi kladden min til naboen på norsktentamen, så han kunne skrive av nynorskbiten. gjrode det når jeg skulle til å gå, men læreren stod mellom oss! Ellers har man alltids med seg noen lapper og sånn. Ble du tatt? Skal kjøpe den sykeste kalkulatoren MED minnekort til neste år så skal jeg fylle minnekortet med notater bruke de under matte/fysikk . Via nettet eller butikker? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Skal kjøpe den sykeste kalkulatoren MED minnekort til neste år så skal jeg fylle minnekortet med notater bruke de under matte/fysikk . Anbefales uansett å kjøpe 9860 om du har råd, 9850 (som skoler gjerne anbefaler) er grusomt tregt på tegning av grafer, og er generelt mer behagelig i bruk. (De fleste lærere med litt hjerne og den nyere typen kalkulator, vet dog uansett om det, og sjekker garantert det de kan.) Endret 21. desember 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Skal kjøpe den sykeste kalkulatoren MED minnekort til neste år så skal jeg fylle minnekortet med notater bruke de under matte/fysikk . Anbefales uansett å kjøpe 9860 om du har råd, 9850 (som skoler gjerne anbefaler) er grusomt tregt på tegning av grafer, og er generelt mer behagelig i bruk. (De fleste lærere med litt hjerne og den nyere typen kalkulator, vet dog uansett om det, og sjekker garantert det de kan.) Jeg sa jeg skulle ha minnekort så jeg kan putte den inni kalkulatoren etter at læreren eventuelt har sjekket den . Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Rent bortsett fra at du ikke sa/skrev det. Men et SD-kort er ikke særlig vanskelig å gjemme bort nei, dog kan det vel hende at læreren blir skeptisk om man har blikket på kalkulatoren hele tiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prøvde å gi kladden min til naboen på norsktentamen, så han kunne skrive av nynorskbiten. gjrode det når jeg skulle til å gå, men læreren stod mellom oss! Ellers har man alltids med seg noen lapper og sånn. Ble du tatt? Nei, men han måtte klare nynorsk-biten selv. Jeg fikk 5, han fikk 2+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hehe, under ukesluttprøvene i sjuendeklasse hadde jeg kalkulator i pennalet (det var ikke lov med kalkulator under prøvene da), og jeg ble aldri tatt for det Ellers var det noen som hadde lapper i blyantspisserne (som ble sendt rundt i klasserommet ettersom alle "måtte" spisse blyanten). Det var geografiprøve (som jeg fikk 6-er på), så jeg var skikkelig jævelig da jeg gikk mot søppelbøtta og måtte "tømme den fordi den var full". Herregud som de andre sendte meg onde blikk Lenke til kommentar
RuneKid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har ikke jukset, men den beste metoden er nok skriving på arm, for så å se ut som du grubler mens du ser ned Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hahha Hele klassen har til nå jukset på prvøvene vi har hatt takket være lærerene som ikke følger så godt med Det vi gjør da er å ta bilde av boka på mobil elle digitalkamera så bare se ned og skrive av eller ha den foran seg i penalet ellerno Sånn seriøst alle jukser i klassen min. Noen bruker digitalkamera tilogmed og ipodtouch med den svære skjermen Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jukset på matteprøvene for 1 ukesiden faktisk. Det viste seg at en lærer hadde glemt fasiten i kopimaskinen og da ble det kopiert opp over 100 eksemplarer. siden alle på skolen hadde prøva var det en liten sjel som fikk dårlig samvittighet og sladra. Men heldigvis fikk vi en tidlig julegave av læreren så vi slapp nedsatt orden og opførsel og utvisning. Det er strengt!!! Så et lite tips...ikke juks! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jukset på matteprøvene for 1 ukesiden faktisk. Det viste seg at en lærer hadde glemt fasiten i kopimaskinen og da ble det kopiert opp over 100 eksemplarer. siden alle på skolen hadde prøva var det en liten sjel som fikk dårlig samvittighet og sladra. Men heldigvis fikk vi en tidlig julegave av læreren så vi slapp nedsatt orden og opførsel og utvisning. Det er strengt!!! Så et lite tips...ikke juks! haha Det som skjedde med læeren vår er at vi stjelte prøven fra pulten hans da han gikk hjem ! Så gikk vi opp og kopierte til hele klassen og satt det pent tilbake. Så da han kom tilbake la han ikke merke til det. Så lekte han så smart og sa " denne blir litt vanskeligere enn de forrige prøvene dere har hatt " Vi lo jo ganske godt da han sa det. 1-0 til elevene Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hva med å ikke kopiere opp fasiten hvis du finner den? Du må da skjønne at noen vil sladre, det er langt bedre å beholde den selv for å få 5-6, enn å la plutselig alle som tar prøven å få 5-6. Læreren skjønner ikke noe da nei.. Endret 21. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Rent bortsett fra at du ikke sa/skrev det. Men et SD-kort er ikke særlig vanskelig å gjemme bort nei, dog kan det vel hende at læreren blir skeptisk om man har blikket på kalkulatoren hele tiden. Vel skrev med minne kort med med skrevet med store bokstaver. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg har faktisk juksa så mye at jeg ikke husker halvparten av gangene en gang Disse kommer jeg på: Musikkprøve Naturfagsprøve Mattetentamen Engelskprøve Norsktentamen +mange fler Endret 21. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva med å ikke kopiere opp fasiten hvis du finner den? Du må da skjønne at noen vil sladre, det er langt bedre å beholde den selv for å få 5-6, enn å la plutselig alle som tar prøven å få 5-6. Læreren skjønner ikke noe da nei.. Hvis du leser litt så var det faktisk IKKE fasiten vi kopierte men bare selveste prøven Vi regna faktis litt ogsånt så alle ble ferdig ganske fort! læreren er homo så det går bra:) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med å ikke kopiere opp fasiten hvis du finner den? Du må da skjønne at noen vil sladre, det er langt bedre å beholde den selv for å få 5-6, enn å la plutselig alle som tar prøven å få 5-6. Læreren skjønner ikke noe da nei.. Hvis du leser litt så var det faktisk IKKE fasiten vi kopierte men bare selveste prøven Vi regna faktis litt ogsånt så alle ble ferdig ganske fort! læreren er homo så det går bra:) Hva her det med at læreren er homo med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 jeg skrev ned svar på noen kjemioppgaver på kalkulatoren min: ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med å ikke kopiere opp fasiten hvis du finner den? Du må da skjønne at noen vil sladre, det er langt bedre å beholde den selv for å få 5-6, enn å la plutselig alle som tar prøven å få 5-6. Læreren skjønner ikke noe da nei.. Hvis du leser litt så var det faktisk IKKE fasiten vi kopierte men bare selveste prøven Vi regna faktis litt ogsånt så alle ble ferdig ganske fort! læreren er homo så det går bra:) Hva her det med at læreren er homo med saken å gjøre? Mmmagi! Ser ut som noen er misfornøyd med lærern og prøver å rettferdiggjøre juksing. Nå skal jeg si at jeg har juksa en gang , med fine små jukselapper jeg såklart nesten ikke hadde bruk for... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 jeg skrev ned svar på noen kjemioppgaver på kalkulatoren min: ) Hvor kan du kjøpe sånn kalkulator? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det var en slik jeg fikk på skolen, Texas Instruments eller noe. grafisk kalkulator altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå