Dernel Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja det viktigeste er jo faktisk at man lærer noe, og ikke hvordan man lærer det Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hadde en i klassen som hadde boka oppe på hver prøve bare rett ved siden av pc en. læreren merka ingenting selv om han lå å bladde flere sider hehe Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 lasta ned en innlevering i norsk fra internett. var visst juks det.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har juksa litt på tysken ved å skrive fulle linjer i ordboka, så har jeg også juksa i norsk/religion/nyere historie ved å bruke en lapp i penalet. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Juksa maaange ganger Har f.eks skrevet på innsiden av leggen... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jukset en gang. Var heldagsprøve i norsk. Skulle skrive en stil. Læreren røpte en av oppgavene vi kunne få dagen før. Så jeg skrev hele driten hjemme, under prøven satt jeg og spillte kabal på PC-en i noen timer før jeg bare leverte inn oppgaven jeg allerede hadde skrevet. Var vel litt juks, men jeg hadde da skrevet oppgaven selv. Hadde uansett ikke så mye å si, jeg strøk i norsk det året. Ikke fordi jeg ble tatt for noe juks, men fordi læreren ikke likte meg. 1 Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har aldri jukset selv ... Men på elektro var det en haug med folk som gjorde det under enkelte prøver; bøkene og notater ble gjømt i taket på dassen, siden vi hadde sånne tynne plater som lå på rammer så platene kunne enkelt flyttes til siden. Var noen som gjømte notater bak papiret inni papirboksen også. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 haha, har jukset mange ganger! Har tatt bilder av boka med telefonen før, hatt ark på låret som lå klint intil pulten, hatt notater på bordet som jeg bare kunne si var kladd, har skrevet opp masse på tavla som lærærn ikke merka, dels fordi det var mye tegninger og tull der også, hatt ting på kalkulatoren, skrevet på pulten.. tja det er vel det. Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nedskriving av gloser på pulten før gloseprøver funket hver gang. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! få fader sånn skal jeg kjøpe, brare at den gjør seg usynelig og så bruker det "blåe lyset" så synes detxD Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! få fader sånn skal jeg kjøpe, brare at den gjør seg usynelig og så bruker det "blåe lyset" så synes detxD Hvor kan man kjøpe det, heter det vanish penn?. Kan du skrive litt mer detaljert. Er det sånn at man skriver noe, men ingen ser det, før man tegner enn annen farge?? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jukset på krl-prøven i dag, læreren hadde gitt oss alle oppgavene vi fikk på prøva en uke før. så jeg hadde det arket med svar under seken min som lå delvis under beina mine. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! få fader sånn skal jeg kjøpe, brare at den gjør seg usynelig og så bruker det "blåe lyset" så synes detxD Hvor kan man kjøpe det, heter det vanish penn?. Kan du skrive litt mer detaljert. Er det sånn at man skriver noe, men ingen ser det, før man tegner enn annen farge?? man får det på bokhandel husker ikke hva det heter, men det er sånn lys som man lyser på skriften...vet ikke hva det heter Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har f.eks skrevet på innsiden av leggen... Kjipt å måtte kutte opp leggen for å lese det som står, da. 3 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har f.eks skrevet på innsiden av leggen... Kjipt å måtte kutte opp leggen for å lese det som står, da. Haha Jeg bruker å se hva de andre i klassen skriver jeg, det er det beste. Bare ikke læreren ser meg så går det bra. Også setter jeg meg bak de med laptop... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har aldri jukset på noen prøver.. men mobil skal funka bare bra.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har juksa litt på tysken ved å skrive fulle linjer i ordboka, så har jeg også juksa i norsk/religion/nyere historie ved å bruke en lapp i penalet. Det er vel ikke juks å skrive av steninger i ordboka? Det er jo lov å ha med ordbok, da kan man bruke den hvordan man vil Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! få fader sånn skal jeg kjøpe, brare at den gjør seg usynelig og så bruker det "blåe lyset" så synes detxD Hvor kan man kjøpe det, heter det vanish penn?. Kan du skrive litt mer detaljert. Er det sånn at man skriver noe, men ingen ser det, før man tegner enn annen farge?? man får det på bokhandel husker ikke hva det heter, men det er sånn lys som man lyser på skriften...vet ikke hva det heter Er vel skrift som kun kommer frem i UV lys tror jeg Det hadde hvertfall vært sjef... finnes jo også slike tusjer som skriver men som bare synes når man tusjer en annen farge oppå med samme type tusj eller no.. Edit: Aner ikke hva det heter eller hvor man kan få kjøpt det, men det burde ikke være så vanskelig å finne noen på forumet som vet hvor det er å få tak i. Endret 17. november 2007 av jurgeeen Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fikk en finfin ide når jeg gikk på videregående om å skrive et kladdeark fullt av info med en slik "vanish" penn, en penn som er usynlig for det normale øyet, men kan sees ved å tegne annen farge oppå. Det tror jeg hadde funket jævli bra! få fader sånn skal jeg kjøpe, brare at den gjør seg usynelig og så bruker det "blåe lyset" så synes detxD Hvor kan man kjøpe det, heter det vanish penn?. Kan du skrive litt mer detaljert. Er det sånn at man skriver noe, men ingen ser det, før man tegner enn annen farge?? man får det på bokhandel husker ikke hva det heter, men det er sånn lys som man lyser på skriften...vet ikke hva det heter Er vel skrift som kun kommer frem i UV lys tror jeg Det hadde hvertfall vært sjef... finnes jo også slike tusjer som skriver men som bare synes når man tusjer en annen farge oppå med samme type tusj eller no.. Edit: Aner ikke hva det heter eller hvor man kan få kjøpt det, men det burde ikke være så vanskelig å finne noen på forumet som vet hvor det er å få tak i. men da du tusjer over så kommer læreren og ser hva du har skrevet ? det er jo ikke så smart Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har aldri jukset på noen prøver.. men mobil skal funka bare bra.. ekke det litt for risikabelt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå