Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er et forholdsvis nytt "poeng", og var aldeles ikke commonplace under reform 94. Hva du synes er irrelevant, det er alltids noen som misbruker tillit. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du referer til Ipod\mp3spiller: Hvordan kan man jukse med den hvis du kan ha med alt på forhånd? Bare lurer, for oss som ikke er macgyver og kan lage en stokk om til en radio. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 iPod Touchen min er mitt største hjelpmiddel under prøver ^_^ <3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Joda, men akkurat nå snakker vi om heldagser for alle hjelpemidler utenom kommunikasjon er tillat. Jeg kan ikke ringe ellre sende meldinger med min hvertfall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Joda, men akkurat nå snakker vi om heldagser for alle hjelpemidler utenom kommunikasjon er tillat. Jeg kan ikke ringe ellre sende meldinger med min hvertfall. Har du tittet på topicen? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Joda, men akkurat nå snakker vi om heldagser for alle hjelpemidler utenom kommunikasjon er tillat. Jeg kan ikke ringe ellre sende meldinger med min hvertfall. Har du tittet på topicen? Ja, men det ble en liten OT-diskusjon der. Beklager. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skrev noe i ordboken i dag før tyskprøven.. var bare noen regler og slikt.. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har aldri jukset på noen prøver før, bortsett fra en lapp i pennalet for lenge siden. Dette var på ungdomsskolen. På videregående tørte jeg ikke, der ville konsekvensene bli for store ved evnentuell oppdaging. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg sendte vel ca 10 meldinger til ADAM, der alle inneholdt ting jeg lurte på i prøven. Dette hjalp meg ganske bra Har i ettertid funnet ut at det koster 20,- meldingen, så jeg brukte vel ca. 100,- på 1 time 10 * 20 = 100 ? Kanskje du burde fulgt med i mattetimene? Gah... iFail Regnefeil fra min side der, ja xD Jeg er blandt de beste i klassen i matte, btw Det koster 3kr pr mottatt melding, men en sms kan inneholde inntill 3 meldinger.. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Haha har sikkert jukset på alle de tenklige måter! F.eks Kvar tentamen så deaktiverer de nettet, men it duden på skolen vil ha nett så han oppretter et nett med et hardcore passord. Eg kjenner han personli så etter en SMS så har jeg passordet! Så sprer jeg passordet via skjermchatting! Word dokument med 72 skrift for å vise til sidemannen! En gang på engelsk tentamen tok jeg og tre venner å kobla i en switch i nettutgangen i veggen for å få nett! Haha lærern vår kom for å spør om hva i helvette dette var! Så etter et par løgner så overbeviste eg han om at det var strømforsyning! Så har vi den classice blåtann komuniseringen! Sende txt filen via blåtann er en personli favoritt! På en matte tentamen så noterte jeg alle oppg på et notatark for å så si til lærern at jeg skulle til tannlegen, så løp jeg hjem for å så finne svarene Så har vi mobil + wikipedia;) Endret 29. april 2009 av ull50kk Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det ser nesten ut som det er aktuelt å ta i bruk jammingutstyr på skolene i denne tekno-hverdagen. Men dette hadde nok garantert ikke blitt tillatt av sikkerhetsmessige årsaker. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det ser nesten ut som det er aktuelt å ta i bruk jammingutstyr på skolene i denne tekno-hverdagen. Men dette hadde nok garantert ikke blitt tillatt av sikkerhetsmessige årsaker. Kan nokk stemme det! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 På en matte tentamen så noterte jeg alle oppg på et notatark for å så si til lærern at jeg skulle til tannlegen, så løp jeg hjem for å så finne svarene Det skal kommes på også! Sykt bra! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mhm, det er sannsynlig at du får forlate tentamen, for så å komme tilbake etter en time eller så. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mhm, det er sannsynlig at du får forlate tentamen, for så å komme tilbake etter en time eller så. Jaja bare å komme med en god nåkk unskyldning det! Sei at du skal fylle ei plomme eller nøke sånt å tannlegen din har bere utstyre til å gjær det i dag! Så vist du ikkje kjem så må du vente i 2 mnd før han har mulighet til å gjære det. Så med mindre du fe en 3 kvarter - time fri no så må du trekke tanna. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sorry, virker ikke troverdig. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 jeg hadde ikke falt for den men når mattelærern vår skal pensjoneres neste år og har ein IQ lik ein kokt potet så er det ikke spesielt vanklig Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ikke juks på prøver skumbags. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fant engelsktentamenen vi hadde igår, på nettet (udir.no ), la den ut som notat på facebook til alle i klassen. Geniale er at ingen kan ta oss på noe siden kunnskapsløftet sier at alle hjelpemidler bortsett fra kommunikasjon er lov. Så kommunikasjon på facebook er ikke kommunikasjon? Lenke til kommentar
ns07 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ja, en gang. Jeg skrev på pulten og la et ark over. Når læreren går så tar jeg opp arket og ser Men gjorde det ikke på norsk skolen. Jeg går på et sånt kurs, jeg gjorde det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå