Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jukse på prøve

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri jukset på noen prøver før, bortsett fra en lapp i pennalet for lenge siden. Dette var på ungdomsskolen. På videregående tørte jeg ikke, der ville konsekvensene bli for store ved evnentuell oppdaging.

Lenke til kommentar
Jeg sendte vel ca 10 meldinger til ADAM, der alle inneholdt ting jeg lurte på i prøven. Dette hjalp meg ganske bra ;)

Har i ettertid funnet ut at det koster 20,- meldingen, så jeg brukte vel ca. 100,- på 1 time :blush::p

10 * 20 = 100 ? :hmm:

Kanskje du burde fulgt med i mattetimene? :)

Gah... iFail :tease:

Regnefeil fra min side der, ja xD

Jeg er blandt de beste i klassen i matte, btw ;)

Det koster 3kr pr mottatt melding, men en sms kan inneholde inntill 3 meldinger..

Lenke til kommentar

Haha har sikkert jukset på alle de tenklige måter!

F.eks

Kvar tentamen så deaktiverer de nettet, men it duden på skolen vil ha nett så han oppretter et nett med et hardcore passord. Eg kjenner han personli så etter en SMS så har jeg passordet! Så sprer jeg passordet via skjermchatting! Word dokument med 72 skrift for å vise til sidemannen!

En gang på engelsk tentamen tok jeg og tre venner å kobla i en switch i nettutgangen i veggen for å få nett! Haha lærern vår kom for å spør om hva i helvette dette var! Så etter et par løgner så overbeviste eg han om at det var strømforsyning!

Så har vi den classice blåtann komuniseringen! Sende txt filen via blåtann er en personli favoritt!

På en matte tentamen så noterte jeg alle oppg på et notatark for å så si til lærern at jeg skulle til tannlegen, så løp jeg hjem for å så finne svarene ;)

Så har vi mobil + wikipedia;)

Endret av ull50kk
Lenke til kommentar
Mhm, det er sannsynlig at du får forlate tentamen, for så å komme tilbake etter en time eller så.

Jaja bare å komme med en god nåkk unskyldning det! Sei at du skal fylle ei plomme eller nøke sånt å tannlegen din har bere utstyre til å gjær det i dag! Så vist du ikkje kjem så må du vente i 2 mnd før han har mulighet til å gjære det. Så med mindre du fe en 3 kvarter - time fri no så må du trekke tanna.

Lenke til kommentar
Fant engelsktentamenen vi hadde igår, på nettet (udir.no :D), la den ut som notat på facebook til alle i klassen. Geniale er at ingen kan ta oss på noe siden kunnskapsløftet sier at alle hjelpemidler bortsett fra kommunikasjon er lov.

Så kommunikasjon på facebook er ikke kommunikasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...