Solid2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei på dere, først av alt vil jeg bare si at jeg er -helt- nybegynner på overklokking.. har lest en del guider, men enten er jeg dum, eller så har jeg ikke funnet noen bra noen, for jeg skjønner ikke alt ennå På bildet ser dere hva jeg klarte på min "første kveld med overklokking".. Alt av spenninger står på auto, timings på minne har jeg delvis satt selv (5-5-5), kjører unlinked.. EDIT: core voltage går litt opp og ned mellom hva dere ser og 1.312. Annen info er vel scythe infinity (med en dært Artic silver) vifte med push & pull setup og antec nine hundred gamer case. Ekstra vifte på northbridge./gpu (den står i fested på siden altså) Det jeg lurte på var.. noen tips? Gjerne gi meg linker til guider også.. men hva ville DU gjort for å få det bedre? (Da tenker jeg kun på hastighetene, ikke kjølinga ) Takker for alle svar! Ps. På stock hastigheter har jeg 23-24 (rom temp) i idle temp, og 27-29 load.(husker ikke nøyaktig ) Endret 22. oktober 2007 av Solid2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå