Xinho Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei! Vet sånn ca hva jeg ønsker av en ny pc, men har vanskelig for å finne en som har alle funksjonene til en fornuftig pris.. Vil ha en pc med følgende funksjoner: Core 2 duo Minimum 1,6 GHz prosessor 2 GB ram Bluetooth Minnekortleser HDMI utgang 14-15'' skjerm Takker så mye for gode tips:) Endret 22. oktober 2007 av Xinho Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva har du planlagt å bruke den til? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Dell XPS M1330 Nå vet jeg ikke hva den skal brukes til, men tipper det bare er surfing, filmtitting osv, og muligens bittelitt spilling. Tror denne er bra om størrelse/vekt og pris/ytelse står i fokus. I tillegg er den etter min mening ganske pen, og kvaliteten virker svært god. Om jeg var deg ville jeg oppgradert til LED-skjerm, da disse er overlegne lcd-skjermer. Det koster ikke så mye heller. Se også hw.nos test her. edit: HP Compaw 8510P om du heller vil ha 15". Den koster litt mer, men har langt bedre ytelse på de fleste områder. CPUen er noe av det kraftigste du får i en bærbar, skjermkortet har ytelse på høyde med 8600m gt, og skjermen har svært god oppløsning. Chassiet skal være av god kvalitet, og den er relativt liten og lett til å være 15". Den har ellers alt du har satt som krav. Endret 23. oktober 2007 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå