Gå til innhold

Moderatorer: Venter på avatar!


Anbefalte innlegg

Å kalle LarsC lite hyggelig og hjelpsom blir som å kalle Bush for en fredselskende pasifist. Han bruker jo flere timer hver dag til å hjelpe folk som meg her på forumet. :woot: for LarsC

 

Jeg har ikke vært på forumet her lenge, men jeg har også hjulpet endel mennesker. Så det har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Har ikke tenkt å måle muskler eller noe lignende med LarsC jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Hurley...

 

Det er vel ingen her som har:

a) opptredd som besserwissere

B) hatt en uhøflig tone mot deg

 

Tvert imot så oppfatter jeg stort sett at LarsC har vært rimelig hyggelig mot deg. Du har tydeligvis opplevd det noe annerledes. Les alle innleggene en gang til, så kanskje du ikke er fullt så furten lenger? :yes:

 

Uansett, så løser det seg vel med den avataren snart. Man venter ikke forgjeves på noe godt.

 

Forresten skjønner jeg egentlig ikke hva som er så fett med den avataren, men det får nå så være... :shrug:

Lenke til kommentar
Vel, Hurley...

 

Det er vel ingen her som har:

a) opptredd som besserwissere

B) hatt en uhøflig tone mot deg

 

Tvert imot så oppfatter jeg stort sett at LarsC har vært rimelig hyggelig mot deg. Du har tydeligvis opplevd det noe annerledes. Les alle innleggene en gang til, så kanskje du ikke er fullt så furten lenger? :yes:

 

Uansett, så løser det seg vel med den avataren snart. Man venter ikke forgjeves på noe godt.

 

Forresten skjønner jeg egentlig ikke hva som er så fett med den avataren, men det får nå så være... :shrug:

 

"Istedenfor å starte en tråd, kan du jo heller gjøre det slik det skal gjøres."/"Hvordan klarte du å poste her uten å se." Merker du ingenting ved ordbruken du da?

Furten betyr lettere irritert?

Har jeg sagt at avataren var "feit"? Jeg liker Unreal, har du et problem med det, så vennligst hold det for deg selv.

Lenke til kommentar

Nei, faktisk synes jeg du burde ta de kommentarene til etterretning. Oppfattet de ikke som frekke i det hele tatt, men tvert imot som at du skulle se det som vi andre så, nemlig stort sett dette: "vent, så ordner ting seg" eller: "ja, ja, får vel sende en ny pm til noen moderatorer". Jeg oppfattet deg stort sett som utålmodig og til slutt totalt usaklig mot LarsC. Kan forøvrig ikke se en eneste plass hvor han var usaklig mot deg i innleggene sine. Dermed er det meg en gåte hvorfor du ble irritert og da etter hvert fikk en mer useriøs tone.

 

Som sagt: les innleggene på nytt og se om du ikke blir enig med meg. Det kan lønne seg å være mindre hissig her på forumet. Resultatet ser du her, nemlig nesten 30 totalt unødvendige innlegg på et filleproblem som løste seg uansett. Joda, jeg vet at 4-5 av dem er mine. Men jeg håper allikevel at du ser poenget.

 

 

Vi legger den vel død der nå, tenker jeg.

 

:woot: Hurley har fått avataren sin!!!! :woot:

Lenke til kommentar

Jepp, vi legger den død.

Vi får bare slå fast at vi har totalt forskjellige oppfatninger. Hvis alle mener at jeg er den eneste som har vært usaklig/useriøs, så er jeg nødt til å ta det til etteretning. Trist om alle skulle mene at jeg er den eneste frekke i denne tråden.

Har lest innleggene 2-3 ganger, og mener fortsatt at de kunne ordlagt seg på en hyggeligere og bedre måte.

Jeg skal iallefall oppføre meg voksent, og si beklager til de som føler seg ille berørt.

Kanskje vi er enige om å ikke angripe Irak da iallefall...

 

PS: Håper jo selvsagt at det ikke er ironi i din siste kommentar.

Lenke til kommentar
Å kalle LarsC lite hyggelig og hjelpsom blir som å kalle Bush for en fredselskende pasifist. Han bruker jo flere timer hver dag til å hjelpe folk som meg her på forumet.  :woot: for LarsC

 

Jeg takker, bukker og rødmer. ;)

Men flere timer hver dag, det er litt overdrevet. :lol:

 

Hurley: Det var bra at det ordnet seg. Ting Tar Tid, men det ender som oftest godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...