Gå til innhold

Moderatorer: Venter på avatar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sendt pm til allyse og sirhartge. Trist om jeg er nødt til å sende mail også. De får vel mail på private beskjeder automatisk.

Jeg har iallefall ikke brutt noen regler.

Står ikke noe i retningslinjene om å sende mail til moderator for å få avatar. :x

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å skrive et slikt svar når du ser at jeg la inn et innlegg der igår? ...og jeg hadde sendt pm til sirhartge!

Synes innleggene deres er utrolig teite og helt unødvendige. Om dere mener det samme om denne tråden, så hvorfor bry dere?

Lenke til kommentar
Hvordan klarer du å skrive et slikt svar når du ser at jeg la inn et innlegg der igår? ...og jeg hadde sendt pm til sirhartge!

Synes innleggene deres er utrolig teite og helt unødvendige. Om dere mener det samme om denne tråden, så hvorfor bry dere?

LarsC mener at svaret står på den siden (det mener jeg også) :p

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt skrevet enda et svar i den tråden, men tror ikke det ville hjulpet noe særlig.

Kategorien her er "Tilbakemeldinger", og er siktet til moderatorene vil jeg tro. Ikke til besserwissere.

Får jeg ikke avatar, så krever jeg iallefall et godt svar.

Lenke til kommentar

LarsC mener at svaret står på den siden (det mener jeg også) :p

Jeg ser ikke noe svar på hvorfor jeg ikke får ha avatar der. Men så bruker jo jeg linser da.

Lenke til kommentar
og jeg hadde sendt pm til sirhartge!

Så smør deg med tålmodighet. Du er kanskje ikke SirHartge's høyeste prioritet, men han kommer sikkert til deg etterhver.

Synes innleggene deres er utrolig teite og helt unødvendige.

Takk i like måte.

Om dere mener det samme om denne tråden, så hvorfor bry dere?

Velkommen til internett.

Lenke til kommentar
"gode ting kommer alltid for de som venter"

Gode ting kommer alltid for de som venter! :rofl:

Poenget er vel at du nærmest "motsier" deg selv. Dersom du har sendt pm/mail, så kommer vel avataren din inn om en dag eller to. SirHartge sier jo at du må sende pm dersom avataren skaper problemer. Du har gjort det og da er vel neste skritt å vente, ikke å starte en ny tråd med hvor naken du føler deg? :oops:

Lenke til kommentar
"gode ting kommer alltid for de som venter"

Gode ting kommer alltid for de som venter! :rofl:

Poenget er vel at du nærmest "motsier" deg selv. Dersom du har sendt pm/mail, så kommer vel avataren din inn om en dag eller to. SirHartge sier jo at du må sende pm dersom avataren skaper problemer. Du har gjort det og da er vel neste skritt å vente, ikke å starte en ny tråd med hvor naken du føler deg? :oops:

Takk.

Skjønner ikke hvordan jeg motsier meg selv, men orker ikke å krangle med enda flere. De andre fikk sin avatar på samme dag. Hvordan vet jeg da at min "søknad" ikke er blitt "fjernet"? Ikke har jeg fått svar, og ikke bør jeg spamme private beskjeder heller. Da er en enkel etterspørsel det beste etter min mening.

Lenke til kommentar
Du får sikkert avataren i en fei hvis du holder den hyggelige tonen der.

Nå har jeg ikke brukt den "tonen" mot noen moderatorer da, bare besserwissere.

Mener du seriøst at moderatorene skal nekte meg avatar fordi jeg har en liten krangel med noen som egentlig ikke har noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...