Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Begynner å bli passe irritert på dette nå. Hadde samme problem i halo 3 betaen, og har det samme problemet nå. Skjønner ikke hva som er galt, for jeg kan snakke med alle lagkameratene mine så det er abselutt ikke pga. jeg mister forbindelsen til nettet. Så hva er galt? Irriterende at dette problemet skal oppstå så ofte som det gjør.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan være tre ting: 1: Folk som stikker, men da ser du vel det. 2: Folk som standbyer, dette kan skje endel, fordi det er altfor mange tards på live 3: Linja di er rett og slett litt ustabil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 1. Nei 2. Går det ann å standbye i halo 3 også? Noe så sugent! 3. Det er mulig.. Skal kjøpe meg en telenorlinje med 17/700 elns, håper den er litt mere stabil enn min lokale aktør med 3000/400 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Går ann å standbye i alle MP-spill. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Går ann å standbye i alle MP-spill. Men de har vel sine metoder for å analysere situasjonen for å avsløre synderne. Da blir det frem med gravity-ban-hammeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå