dan83 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hei fikk min bærbare aspire 5613 i dag, men etter litt bruk, så merka jeg at ting gikk litt tregere en de burde. Så jeg sjekka cpu ytelse og til min overraskelse så brukte den 50-60%!! Jævla merkelig, siden det som brukte mest var msn messenger!?? Så jeg restarta datan, men det hjalp ikke alt for mye, nå hopper den fra 5-50%!! Dette irriterre dritten ut av meg og jeg må finne ut av dette så raskt som mulig. Kan det være vista som gjør det, eller norton? Det må være noe som ligger der, og jeg tviler å at jeg har fått noe virus, siden jeg for noen timer siden tokk den første scannen med norton,og jeg har heller ikke vært inne på noen sider som kan gi virus(så vidt jeg vet) Håper det er noen som kan hjelp meg med dette!! Lenke til kommentar
mlek Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei, Sjekk hva det er som bruker cpu'en i 'oppgavebehandling'. 'høyre-klikk' nederst på skjermen>'oppgavebehandling' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå