Gå til innhold

spill på en 37" LCD TV

Anbefalte innlegg

har denne TV'en her

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213

har koblet opp så jeg også bruker den som pc skjerm. denne er vel i utgangspunktet ikke ment for spilling. men det går greit..

men synes ikke ting går helt smooth. fungerer ganske godt til spill, men som sagt, ikke HELT smooth :p. nå har jeg kun prøvd CS Source, og merker bildet hakker/henger litt

skjermen er bare 60hz, er vel det som gjør det? men bør jeg ha vsync av eller på i spillet? noen innstillinger jeg bør forandre på? eller er det noe jeg kan forandre på? eller er det slik med sånne skjermer?

mange spm der, men men

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du mener med hakking/henging, merker du det som etterslepp? Kan være at det ikke er noe du kan gjøre med det, da det ofte er et tilfelle med de "billigste" LCD modellene.

Men så lenge du spiller roligere spill, som strategi og lignende skal ikke det være noe problem. CS derimot er jo kjapt :p

Just a thought!

Lenke til kommentar

ja, litt etterslep kansje. prøvde GTR2 istad, og der merket jeg ingenting. men CS så er det et eller annet. mulig det er etterslep.. skjermen har forresten 8ms responstid. men det går fint ann å spille med, ville bare høre om det var noen innstillinger et sted jeg kunne prøve.

Lenke til kommentar
Vsync bør du definitvt ha avslått. Spesielt i cs.

merkelig.. får bare 60fps med vsync på, men det holder det.. synes bildet blir MYE roligere med vsync på.. slik er det med CRT skjermen min også. virker som bildet deler seg ved raske bevegelser med vsync av..

Du kan jo prøve og sette opp kontrast og skarphet så høyt som mulig uten at bildet blir "forvrengt". Detaljnivået blir da høyere, og bedre synlig.

tror dette står på maks allerede. merker att bildet på lcd skjermen er mye mer fargerikt og klarere enn CRT skjermen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...