Svennien Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei. skal kjøpe noe protein, karbo, og kreatin, og lurte på om dette er noe bra? http://www.proteinfabrikken.no/aspx/cart/handlevogn.aspx En "venn av en venn" tilbude meg her enn dag å selge meg blandet kreatin, karbo og protein for 400... er dette lurt? for jeg fant ikke noe blandet på proteinfabrikken ... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "du har ingen varer i handlevognen" prøv å link hver enkelt produkt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) alt blandet sammen?, får du kontrollert mengden kreatin du får i deg da? mulig jeg misforstod Endret 23. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Han mener nok separat, vil i alle fall tro det. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Om du vil ha kvalitet eller kvantitet er opp til deg men finn deg en side hvor du kan handle fast og opparbeide rabatter osv. Det går ikke an å sammenligne pris pr kg da alle produsentene benytter forskjellig råvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå