Eplefe Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Spørs hva du mener med erotikk, det? Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det var bare en ting jeg ikke fikk helt til å stemme. Incest, er ikke det en handling snarere enn en legning. Det står at man er tiltrekki av nærmeste familie. Det trenget vel ikke å være snakk om at man er spesielt tiltrekki av dette. Det kan jo være at noen utnytter mulighetene på grunn av maktforhold og lignende. Som når en far misbruker datra for eksempel. Jeg vil anta at det i de fleste tilfeller da snarere er snakk om at datra blir offeret rett og slett fordi ho er blant de som er mest umiddelbart tilgjengelig for overgriperen, men at han like godt kunne ha forgripi seg på noen andre dersom de også var tilgjengelig. Det er i hvert fall sånn jeg har forstått det. Tror ikke dette er en legning som sådan. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg er enig i at "incest" er en handling og ikke en legning. "Hetrofili", "homofili", "pedofili" og alle de andre ordene er legning og ikke handling, det er riktig. Men ordet incest mener jeg absolutt beskriver en handling, ikke en legning. Endret 24. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Siden flere har reagert på det tidligere er det nå fjernet fra førstepost. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Om du gjerne vil ha det der Eplefe, er det jo ikke værre enn å grave opp noen kilder. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg kunne gjort det, ja, men det er delte meninger, også utenfor forumet om dette er en legning eller en handling. Mange sexologer debatterer rundt emnet, så jeg velger å gå for den åpenbart allmenne oppfattelsen at det er en handling og fjerne den. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er godt mulig at det er noen som spesielt tenner på dette, men sånn jeg har forstått det, så dekker begrepet en handling, som ikke nødvendigvis henger sammen med noen spesiell legning. I så fall dekker begrepet mer enn en evt. slik legning. Og da må man vel i så fall bruke et annet navn på legninga. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Siden flere har reagert på det tidligere er det nå fjernet fra førstepost. Incest er ei handling Incestiøs tror jeg legninga heter. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bygger ikke incest rundt på forskjellige komplekser man får gjennom oppveksten.? Feks. Ødipus-komplekset. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jo. Edit: Men de har ei heller kunnet bevise hverken at det er genetisk eller kun pga. komplekser heller. Endret 20. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bygger ikke incest rundt på forskjellige komplekser man får gjennom oppveksten.? Feks. Ødipus-komplekset. De lærde strides vel ganske mye her... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei poster her jeg hva betyr egentlig og ha/få klyster ?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hei poster her jeg hva betyr egentlig og ha/få klyster ??Klyster er tarmrens, enten kjemisk eller med lunkent vann (usikker på om det brukes såpe), hvor man tømmer tarmene for alt av avføring som ligger der. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei poster her jeg hva betyr egentlig og ha/få klyster ??Klyster er tarmrens, enten kjemisk eller med lunkent vann (usikker på om det brukes såpe), hvor man tømmer tarmene for alt av avføring som ligger der. ehh okei du vet for mye du eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Synes jeg vet litt for lite, jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jaja det fins alltid noe nytt man kan lære om seksualitet Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg vet ikke hva kriterier som ligger til grunn for hva som blir med i første inlegg og hva som blir utelatt, det er jo så mye som kan være med. Men jeg trodde fotfetish var ganske utbredt og wrestling også. Endret 6. desember 2008 av -LE- Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det å bli tent på å se kroppsdeler, hvilket ord er det for det? Jeg så en film en gang der det var en som ble tent på kvinneføtter. Han kidnappet kvinner, og "koste" med føttene deres. Etterpå drepte han dem ved kvelning. Han puttet deres egne sokker ned i svelget deres. (Dette var forresten en filmatisering av en Sherlock Holmes-bok.) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det å bli tent på å se kroppsdeler, hvilket ord er det for det? Jeg så en film en gang der det var en som ble tent på kvinneføtter. Han kidnappet kvinner, og "koste" med føttene deres. Etterpå drepte han dem ved kvelning. Han puttet deres egne sokker ned i svelget deres. (Dette var forresten en filmatisering av en Sherlock Holmes-bok.) Fotfetisj. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det å bli tent på å se kroppsdeler, hvilket ord er det for det? Jeg så en film en gang der det var en som ble tent på kvinneføtter. Han kidnappet kvinner, og "koste" med føttene deres. Etterpå drepte han dem ved kvelning. Han puttet deres egne sokker ned i svelget deres. (Dette var forresten en filmatisering av en Sherlock Holmes-bok.) Hah, den så jeg også. Det var creepy. EDIT@Frohman: man dreper vanligvis ikke folk med sokker selv om man har fotfetisj. Endret 15. desember 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg