vegge Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Sitter og tester litt i mIRC.. Formaterer litt med farger, understreking, fet skrift osv. Søkte litt på mirc.com og fant bl.a. denne linken; http://www.mirc.co.uk/help/ctcpdrft.txt Men jeg får ikke til så mye. Italic/kursiv f.eks. Burde jo ha funket med "ctrl + i", men det går ikke. Noen som kan hjelpe meg? Ellers setter jeg pris på alt mulig som kan være av interesse angående mIRC. Burde jeg f.eks. anskaffe meg et mIRC-skript, eller er det bare dumt? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 mIRC script.. hmmz.. jeg bruker NoName script. Liker det veldig godt, det har MANGE forskjellige themes, slik at man kan må en irc klient til å se litt brukbar ut. Jeg liker ikke standard mIRC med fixedsys font for eksemel.. screenshot fra min mIRC Theme menyen får man for fram ved å trykke F11. last ned NoName Script Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 mIRC-scripts bruker å være til større plage for andre enn det gjør nytte for deg. Om du forstår hva jeg mener. ctrl + k = farger, du får opp et fargekart med nummer ctrl + u = underline ctrl + b = bold ctrl + backspace = firkant Kursiv finnes ikke, men du har masse ascii alt-koder med numpad da. Mange kanaler har regler mot mye av dette, så du er advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå