TheNarsissist Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei unskyld at jeg maser sånn,men jeg trenger et dvd rippings program jeg har prøvd dvd shrink men da måtte jeg kovertere filmene å alt sånn å det orker jeg ikke er ikke dataexpert. Men så fant jeg dvd fab men det var bare sånn trial versjon det var drit bra men det koster penger etter trialen er ferdig og jeg har ikke muligheten til og betale med visa å sånne ting.Så jeg trenger ett som er gratis,et som funker,et som jeg slipper å gjøre om filene jeg vil ha bare ripp og se på filmen på pc,n sånn enkelt gi meg helst en link til et program håper noen vil hjelpe meg å det er det sikkert Endret 23. oktober 2007 av andersio Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 DVD shrink 3.2 har jeg lastet ned for lenge siden, og den fungerte da ganske enkelt. (Til og med for en gammel dame ) Ser at jeg har ikke noe bruk for noe annet enn den... RandiA Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 DVD shrink 3.2 har jeg lastet ned for lenge siden, og den fungerte da ganske enkelt. (Til og med for en gammel dame ) Ser at jeg har ikke noe bruk for noe annet enn den...RandiA Men på det må man jo kovertere og alt kjønner ikke en dritt av det. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) AutoGordianKnot gjør vel det meste, no? EDIT: link http://www.autogk.me.uk/ Endret 22. oktober 2007 av araziel Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eller mener du en media player (som tar DVD) til din datamaskin? Da er jo denne enkel å laste ned gratis, grei å bruke: VLC media player for Windows . Du finner flere nedlastingssteder for den hvis du googler. (Trenger heller ikke decoder for den) RandiA Lenke til kommentar
abze Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du kan ta en total backup med dvdshring, lær deg programmet. Men for all del, du kan også bruke nero, alcohol 80% eller 120% (120% koster penger) og deamon tool. Men gjør som Randi sier, last ned VLC Den spiller faktisk ISO filene også. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg får det ikke til, kan ikke noen gi meg en gratis enkel å sånn at man sliper å gjøre om filene å sånn. Prøv gratis trial av dvd fab så kjønner dere hva jeg mener, skulle gjerne brukt det men det varer bare i 30 dager. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg får det ikke til, kan ikke noen gi meg en gratis enkel å sånn at man sliper å gjøre om filene å sånn. Prøv gratis trial av dvd fab så kjønner dere hva jeg mener, skulle gjerne brukt det men det varer bare i 30 dager. VLC media player kan du laste ned gratis fra dette stedet for eksempel. Og fra flere andre steder. RandiA Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg får det ikke til, kan ikke noen gi meg en gratis enkel å sånn at man sliper å gjøre om filene å sånn. Prøv gratis trial av dvd fab så kjønner dere hva jeg mener, skulle gjerne brukt det men det varer bare i 30 dager. VLC media player kan du laste ned gratis fra dette stedet for eksempel. Og fra flere andre steder. RandiA Funker ikke bra det er mange filer finner ikke ut av hvem som er hele filmen Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Da tar du i VLC: file>open directory og derfra velger mappen hvor DVD er rippet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå