Gå til innhold

Dvd ripp program som funker.

Anbefalte innlegg

Hei unskyld at jeg maser sånn,men jeg trenger et dvd rippings program jeg har prøvd dvd shrink men da måtte jeg kovertere filmene å alt sånn å det orker jeg ikke er ikke dataexpert.

Men så fant jeg dvd fab men det var bare sånn trial versjon det var drit bra men det koster penger etter trialen er ferdig og jeg har ikke muligheten til og betale med visa å sånne ting.Så jeg trenger ett som er gratis,et som funker,et som jeg slipper å gjøre om filene jeg vil ha bare ripp og se på filmen på pc,n sånn enkelt

gi meg helst en link til et program håper noen vil hjelpe meg å det er det sikkert

Endret av andersio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta en total backup med dvdshring, lær deg programmet. Men for all del, du kan også bruke nero, alcohol 80% eller 120% (120% koster penger) og deamon tool.

Men gjør som Randi sier, last ned VLC :) Den spiller faktisk ISO filene også.

Lenke til kommentar
Jeg får det ikke til, kan ikke noen gi meg en gratis enkel å sånn at man sliper å gjøre om filene å sånn. Prøv gratis trial av dvd fab så kjønner dere hva jeg mener, skulle gjerne brukt det men det varer bare i 30 dager.

VLC media player kan du laste ned gratis fra dette stedet for eksempel. Og fra flere andre steder.

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg får det ikke til, kan ikke noen gi meg en gratis enkel å sånn at man sliper å gjøre om filene å sånn. Prøv gratis trial av dvd fab så kjønner dere hva jeg mener, skulle gjerne brukt det men det varer bare i 30 dager.

VLC media player kan du laste ned gratis fra dette stedet for eksempel. Og fra flere andre steder.

RandiA

Funker ikke bra det er mange filer finner ikke ut av hvem som er hele filmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...