aloras Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei. Spør for en venn her som har et problem med headsettet sitt: Han har nettopp kjøpt seg et Creative HS-400 headset, og det har medført noen problemer. Når jeg og han snakker for eksempel på Skype, så hører jeg det som er i hans høytalere. Dvs. at hvis han skrur på musikk, som har hører i sitt headset, så hører jeg også musikken hans. Dette er ekstremt irriterende når vi for eksempel spiller via nettet, og jeg hører alle hans skytelyder og musikk osv. Er det noen her som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 det er en innstilling i proigrammet, ikke headsettet sin skyld Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, det er greit nok. Men det fulgte ikke med noen programvare til headsettet? Noen som har en link til en slags software som passer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, det er greit nok. Men det fulgte ikke med noen programvare til headsettet? Noen som har en link til en slags software som passer? sef er det ikke med noe programvare, det er et headset med to 5.3mm plugegr for tilkobling. med software mener jeg skype, eller hva du enn bruker det til. der er det garantert en option om du vil speile lyden inn i mikrofonen, jeg vet nå i alle fall at teamspeak har det Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Bruker Skype ja. Dette er hva han kan velge mellom: Mikrofon: - Windows Standardenhet - Realtek ac97 audio Høytalere: - Windows Standardenhet - Realtek ac97 audio Sier igjen at det er et Creative HS-400 headset. Har testet alle de forskjellige variantene der, men fortsatt ingen forbedring. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå