Uknuselig Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her skal det legges til bra kødderinginger. Her har jeg en: http://www.home.no/magnus66/Havblikk64.mp3 den blir bare bedre mot slutten Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 vi var ca. 20 stk for et par årsiden... vi gjemte oss under verandaen. han vi ringte på hoss hadde problemer var alkoholoker ellno sånt. så tok han og løfta opp den ene jenta og slang henne ned i bakken...da løp vi som et helvete har dessverre ikke vidio Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 come on folkens, mere ! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 vi var ca. 20 stk for et par årsiden... vi gjemte oss under verandaen. han vi ringte på hoss hadde problemer var alkoholoker ellno sånt. så tok han og løfta opp den ene jenta og slang henne ned i bakken...da løp vi som et helvete har dessverre ikke vidio Tror han mener telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 vi var ca. 20 stk for et par årsiden... vi gjemte oss under verandaen. han vi ringte på hoss hadde problemer var alkoholoker ellno sånt. så tok han og løfta opp den ene jenta og slang henne ned i bakken...da løp vi som et helvete har dessverre ikke vidio Tror han mener telefonsamtaler. Han skadet sikkert hodet i rabalderet selv Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hahaha, siste gangen jeg jeg kødderingte, tastet jeg inn et tilfeldig oslo-nr., og når personen i andrepersonen tok telefonen innså jeg at jeg hadde kommet til kontoret til moren min når jeg hørte stemmen til moren min fikk jeg jævlig pannikk, og la på. Når moren min kom hjem trodde jeg vel at hun hadde skjønt hva vi holdt på med, så jeg la alle korta på bordet, så fikk jeg masse kjeft. :!: Av 46656 mulige nr. så ringer jeg nr som leder til moren min. Ganske utrolig? 1 Lenke til kommentar
PrebenGutt1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 https://www.youtube.com/watch?v=6H-kZDoZ6Ks&feature=plcp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå