Myten91 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) [The catalyst control center is not supported by the driver version of ur enabled graphics adapter. please update your ati graphics driver, or enable your ati adapter using the displays manger] men på display manager finnes ikke adapteren det er helt tomt... Ok har nettop kjøpt et pci X1550 radeon skjermkort instrallert nyeste drivarne og programvaren Har også deaktivert mitt gamle skjermkort Men innpå Ati catalyst står det også når jeg kjører hydravision " Hydravision vil bare kjøre når en ati skjerm driver finnes) Kjører nå med deaktivert skjermkort, da jeg putter inn kabelen fra monitor til nye skjermkort får jeg bare svart skjerm Hjelp ? takker på forhånd Endret 23. oktober 2007 av Myten91 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Linken under er 1550 drivere, og hvis du har intergrert skjermkort på hovedkortet så bør det deaktiveres i bios. http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p=xp/radeonx-xp Lenke til kommentar
Myten91 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 tror ikke du forstod det helt.. har de nyeste driverne har deaktivert integrert kort.' men jeg får liksom opp 2 skjermer selv om jeg bare har en..kan liksom styre musen helt ut... det er helt utrolig rart har prøvdt alt reinstall, uinstall tool alt mulig Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da har du sikkert aktivert kloning av skjerm, bruk kun en skjerm, da vil også problemet med at musen forsvinne helt på utsiden også forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå