ZelaaZ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har et ATI Radeon 7200 Skjermkort, med en vifte som bråker fælt... Jeg lurte på om det gjor noe om jeg plugga ut den vifta... Vil skjemkortet bli alt for varmt da? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tror det kortet der vil klare seg fint med en bra kjøleribbe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har et ATI Radeon 7200 Skjermkort, med en vifte som bråker fælt... Jeg lurte på om det gjor noe om jeg plugga ut den vifta... Vil skjemkortet bli alt for varmt da? Ville være litt forsiktig med akkurat det. Hvis du skal gjøre det så burden du teste temperaturen på kortet og så la f.eks 3dmarks stå å kjøre seg i en god stund før du vet med 100% sikkerhet at det er trygt. Lenke til kommentar
LL Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg ødela akkurat et slikt kort, med å overklokke til 204Mhz (fra 183Mhz). Jeg hadde desverre ikke noen temp. sensor på GPUen, så jeg vet ikke om det er temperaturen om ødela det eller ikke. Tror jeg ville være forsiktig med å bruke det uten vifte. Du kan jo sette en liten kjøleribbe på og eventuelt mekke på en 6cm eller 8cm vifte med nedsatt hastighet. Dette vil bli lydløst så lenge kabinettet er igjen i hvert fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå