Gå til innhold

Daytona gf3 ti 200


ImmerFx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså.. kan folk snart begynna å leita _litt_ det er sikkert 50 slike spørsmål nå.. (ikkje for å hakka på deg ImmerFx, ikkje ta det personlig, men det er eindel like postingar..)

 

Kortet mitt (Daytona GF3 Ti200) er bra! stock kjøling fekk eg det opp i 175@230 / 400@555 uten nokon som helst feil på bildet.. (testa ikkje så hardt på stab. enda) Har nå planslipt core kjølar + littegranna på coren + lagt på Arctic Silver 2. Og kjører på 235+ / 535+ (ser ut til å gå stabilt)

 

Kvifor kortet er så billeg? tja, det lurer eg og litt på..

-RAM'n skal vera rata til 5ns (men dette kan ikkje stemme heilt sidan eg har fått det opp til 277,5 MHz DDR.

-Kortet kjem uten nokon ting.. (du får kort og installasjons CD i eska, enkelt og greitt!)

-Ukjent namn (klart ein betalar ein slant for namnet)

-Kortet er tilnerma identisk med referance kortet frå nVidia (einaste kjøling + farge på pcb som er forskjell.. jalfall som eg har fått med meg av nærbilder o.l.)

-Kjølinga er ikkje akkurat "kickazz performanze", men ganske kurant (eg har berre planslipt littegranna..)

Eg har liten tru på at du kan gjera eit bedre kjøp til denne prisen, eller at eit anna GF3 Ti200 kort er bedre (jalfall slik at det jevnar ut prisforskjellen)

 

Når dette er sagt må det og seiast at OC-frekvensen varierer frå kort til kort, og det er mulig at det er større sjanser for å nå Ti500 hastigheter med eit dyrare Ti200 kort.

Lenke til kommentar

Du har hørt riktig Flakkman, som du kan se av siggen så har jeg ett Creative kort selv. Tror Creative gjorde ett sjakktrekk ved å la MSI produsere korta for dem. Til og med 2d kvaliteten er topp.

 

Telcontar

 

_________________

-Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1200Ct

-Celeron Tualatin 1200MHz på BX440SE Powerleap konvertor

-768MB PC133 RAM

-WD 80GB 7200rpm m/Promise Ultra ATA100

-Creative Geforce 3 Ti500

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2002-01-05 00:13 ]

Lenke til kommentar

Topp til å være ett Nvidia kort i det hele tatt, det er mye bedre enn mitt gamle Asus GF2 Deluxe kort.

 

Det er så mye jeg skal ha meg nå så høytalere må vel utsettes litt (har jo Altec Lansing ACS495 fra før av). Jeg jævlig lyst til å kjøpe meg liten bokserie som heter "The Complete History of Middle Earth", 12 bøker med til sammen 5400 sider, koster bare litt i overkant av 3000kr. Hvis noen lurte så er dette relatert til Ringenes Herre og Tolkien.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Kortet mitt (Daytona GF3 Ti200) er bra! stock kjøling fekk eg det opp i 175@230 / 400@555 uten nokon som helst feil på bildet.. (testa ikkje så hardt på stab. enda) Har nå planslipt core kjølar + littegranna på coren + lagt på Arctic Silver 2. Og kjører på 235+ / 535+ (ser ut til å gå stabilt)

 

 

Er ramen varme??

Lenke til kommentar

Si meg Asus folk...

 

Klarer noen av dere mer enn min Daytona som kjører 242/562?? På denne settingen har jeg litt artifakter, dessverre men den klarer fint 3Dmark2001

 

Kjører vanligvis på 240/550

 

Hadde en Asus V8200 Ti500 - den klarte ikke så mye LOL

 

Jeg har vanlig vifte og kjøleribber på kortet (kassa mi er varm - kan være den sperrer litt også)

Lenke til kommentar

Kjøpte et Daytona Gf3 kort til lillebror min. Fikk det opp i 256/558 uten noen modifikasjoner ( plansliping etc.)

Runnet 3dMark2001 3 ganger uten problemer. Kommer litt artifacts i CS etter et par timers spilling. Litt bedre kjøling fikser nok det.

 

Amstel

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...