Noreng Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her diskuteres det: Banner du?Hva sier du?Hvorfor banner du?Hvorfor banner du ikke? Hva synes du om banning? Hva er galt med å banne? I hvilke sammenhenger banner du?Hvorfor har det blitt så galt å si et par ord?Hva betyr egentlig de ulike ordene Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Selvfølgelig banner jeg ofte...er jo 17 år gammel Og så sier jeg fuck, shit, coño, vergación, faen, helvete, fuckhead osv. Grunnen bak banningen min er at jeg blir ofte irritert på klassen min, eller at jeg ikke hadde noe bedre å si i det øyeblikk, hehe. Synes det går virkelig an å banne med venner og sånt. MEN! Det er da mange folk som banner hele tiden på skola foran foreldrene, lærerene, osv - Det burde ikke være tillat i noen situasjoner! Endret 25. oktober 2007 av Vitharr Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Banner alt for ofte... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Banner du? - Ja Hva sier du? - Det meste Hvorfor banner du? - Fordi jeg har lyst Hva synes du om banning? - Helt greit i noen situasjoner Hva er galt med å banne? - Å banne for å banne er tåpelig I hvilke sammenhenger banner du? - Når jeg er sint/engasjert Hvorfor har det blitt så galt å si et par ord? - Fordi vi lever i et demoraliserende samfunn Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Banner når jeg er med vennegjengen og skal tøffe meg! ja mhm, det er kjempetøft, neida men banner nok en del når jeg er med venner ja. Men har såpass folkeskikk at jeg kan holde meg når det er voksene folk tilstede. Ord det gåt mye i: Faen,helvete,shitinhellmofofaen og resten av de vanlige ordene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå