Santar Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Heisann. Jeg bestilte akkurat en piano black slim psp fra cdon, men så kom jeg akkurat på at nyeste firmware jo ikke kan downgrades. Er det noen som vet hivlken firmware de nye psp slim'ene som sleges i butikk idag har? Endret 22. oktober 2007 av Silvor Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heisann.Jeg bestilte akkurat en piano black slim psp fra cdon, men så kom jeg akkurat på at nyeste firmware jo ikke kan downgrades. Er det noen som vet hivlken firmware de nye psp slim'ene som sleges i butikk idag har? All firmware kan downgrades i dag.. Men du må nok til med Pandoras battery.. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Slik jeg har forstått det så går det ikke å downgrade firmwares over 3.60, atlså f.eks 3.71. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Slik jeg har forstått det så går det ikke å downgrade firmwares over 3.60, atlså f.eks 3.71. Pandoras Battery tar alt som er og alt fremtidlig. http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=24 Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 da er det bedre og kjøpe i butikken da det står utenpå esken hvilken FW det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå