ERaZeR_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 deep shit? veit ikke helt hvor jeg tok den fra.. :-? prosessor P4 2.4 Abit Max2 hovedkort 512 MB DDR PC2100 problemet: det virker ikke som jeg får kjørt prosessoren min på 533 og rammen på 266.. er det noen måte å få sjekket dette i windows.. det har seg slik at hvis jeg bruker auto settinger i BiOS så vil ikke maskina skru seg på. jeg må velge 3:4 på CPU speed settingen jeg kjører fsb 133/66/33 da jeg starter maskinen så kan jeg lese noe med "100 / 133". (tror det har noe med ram bus hastighet og cpu bus hastighet. Beklager at jeg er så uklar i spørsmålet, men jeg husker ikke hva de forskjellige settingene het siden jeg ikke sitter ved maskina nå! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Du har vel ikke en 2.4 PC400? Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 leser spørsmålet mitt og ser at det ser ikke ut som jeg er noen datagutt... Jeg er ikke riktig så dum som spørsmålet indikerer. Jeg vet det er en 533, siden jeg selv har kjøpt og installert den Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hallo .. du vet ikke åssen å sjekke om rammen kjører riktig, eller ei om prosessoren kjører riktig. Og så har du overklokket cpuen din til 3 giga ? . Noe som ikke stemmer her Åssen voltage og sånt kjører du forresten ? Eier en 2,4 selv som jeg har lyst til å gjøre noe med .. Edit: for å svare på spørsmålet ditt, så trodde jeg at 400 var 100mhz og 533 var 133 mhz. Minne instillingene ser du jo i biosen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå