skalle123 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når jeg spiller manager mode i fifa 08 får jeg aldri bli med i europa cupene. Uansett om det er stor lag fra England, spania elle norge. Ødlegger egentli hele spillet for min del. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Man må vinne serien en gang for å kvalifisere seg til ECC. Om du har gjort dette og det fortsatt ikke funker vet jeg ikke;) Lenke til kommentar
skalle123 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmmm. Mente at jeg gjorde det. Er det uansett lag, og land? Det er jo tros alt noen lag som vant i 07 også.... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja man kan si så, men er vel for at man skal "slite" litt for å komme dit. Vinner du serien med et europeisk lag skal man få delta ja;) Lenke til kommentar
skalle123 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok. skal gi det en sjangse til. Men det gjelder for tippeligaen også? Morsomst å spille det laget du heier på i virkeligheten, vertfall til å bynne med. Det er nå min mening vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå