Gå til innhold

Beste- nerde- kjæreste

TheBlow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vell ikke mulig og komme inn her og si at man er jente og ikke få en noe over the top velkomst .

jeg husker enda de gode dagene i so når en jente kunne si hei før første gang og det kom 4-5 sider med svar. hvor er de gutta nå når man trenger dem :devil:

Lenke til kommentar
hva sa jeg om å være slemme mot dama :p huff, ikke bra :p the blow er faktisk et band navn :)

btw, var ikke meninga å vise at jeg har et liv ved å få dama inn på diskusjon.no, men fungerer jo da :p

Nå er det bare å holde seg bort fra Babethreden, husk at dama di kan overvåke deg fullstendig på forumet nå da :p

Lenke til kommentar
hva sa jeg om å være slemme mot dama :p huff, ikke bra :p the blow er faktisk et band navn :)

btw, var ikke meninga å vise at jeg har et liv ved å få dama inn på diskusjon.no, men fungerer jo da :p

Nå er det bare å holde seg bort fra Babethreden, husk at dama di kan overvåke deg fullstendig på forumet nå da :p

holde meg borte fra babetreaden? det er et avstandsforhold, noe som gjør at jeg ser på mengder med porr og dama er klar over det :p

Lenke til kommentar
hehe, der posta dama endelig :D

følte at det var riktig å dra henne inn her, siden jeg ikke bruker nettby og det tullet der :p

må ikke folk være slemme mot hu da, for da banker jeg derre opp :p

obs, dama trenger jo en avatar, noen gode ideer?

haha ja magne du har virkelig anlegg for å banke opp folk du:P

gratulerer til Magnes verden Marte;)

Edit: tatt av vinden: hu liker ikke BJ`s så godt gitt:P

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar

Okeeei. Gratulerer, TheBlow, du har nå startet på en lang reise. En reise mot moral korrupsjon og all fritid brukt på et og samme nettsted.

Og husk, ting som er blitt sett, kan ikke bli usett igjen.

Tråden stenges, dere kan fortsette i kjærlighetstråden. ;)

Poff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...