kalli Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Også lurer jeg på hvilket format man kan se film på på N73'en...? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 svaret på spørsmålet ditt står i guiden i linken jeg sendte deg http://www.amobil.no/guide/mobiltelefoner/...a_mobilen/24938 (legg merke til at det er tilsammen fem sider) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ja ok, takk...! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jadda! Da ligger det en N73 ME vedsiden av meg her...! Ganske så fornøyd hittil må jeg si! Har ikke kommet helt inn i den enda, så vet ikke helt hvordan den er ordentlig enda, men det kommer seg vel...! Men to ting jeg lurer på til de som har denne telefonen, eller bare en vanlig N73: -Hvordan får jeg bort tastelyden? Finner ikke noe om det i innstillingene, eller i håndboka?! -Hvordan legger jeg inn numrene jeg har på sim-kortet? Finner heller ikke noe om dette i håndboka... Håper noen kan svare bra og raskt! Irriterer meg ganske mye over at jeg ikke klarer å finne ut av dette! Lenke til kommentar
iskya Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 her står det beskrevet hvordan du får av tastelyden: http://mobildebat.dk/showthread.php?t=104305 Jeg har ikke fått kjøpt den mobilen enda men har store planer om å kjøpe den snart! Liker du den? Den er ikke så veldig treg i menyene eller? Har på følelsen at de som selges nå er raskere enn de som ble solgt for et års tid siden pga firmware... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Ja, takk! Nei, jeg synes ikke den er særlig treg, untatt rett etter man har slått den på så er menyene litt tregere enn når man har hvert inne på menyene fra før... Så er hittil fornøyd hvertfall! Fikk den i går kveld så har ikke fått testet ut alt enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå