Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gavetips til kjæresten :)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk :)

Det har seg slik, at kjæresten snart fyller år, og jeg er usikker på hva jeg skal gi henne.

Hun fyller 14 år, og dere kan godt tenke "pssf. 14 år, de har ikke noe ordentlig forhold"

Men jeg tør å påstå at vi begge er veldig modne for alderen, og vi har vært sammen i 8 mnd nå.

Vi er ikke som de andre "parene" på trinnet. Vi er sammen hver eneste dag, og er hos hverandre hver eneste helg. er med i familieselskaper og diverse aktiviteter :)

Så nå trenger jeg gavetips til henne. Jeg har tittet litt rundt her og syns spesielt dette med et bilde av oss to, rammet inn var en god idé :) Så jeg kommer til å ordne dette.

Men er det noen andre som kan ta dette seriøst, og komme med gode forslag? :)

Tenkte å bruke 4-500 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Da damen min hadde bursdag dro jeg henne med på restaurant. Om kvelden hadde jeg fikset opp rommet med en fin stemning i lys og dekorasjoner (utrolig nok hennes rom så var ikke så vanskelig) og hengt bildet av meg og henne på veggen hennes. Bildet er dyrt så tror du når den prisklassen du snakker om der.. Rammen koster! Men anyway..

Det jeg fikk av hun var noe jeg ble utrolig glad for!

Hun hadde bakt kake til meg :) Og i tillegg hadde hun skrevet et brev som jeg leste mens jeg åpnet gavene.. Jeg fikk en stor bamse med en t-shorte på. På t-shorten var det bilde av meg og henne på ene siden, og kun henne på andre siden. På bamsen hadde hun også skrevet inn noe tekst :)

Syntes det var en søt og personlig gave jeg. Akkurat slik jeg liker det!

Lenke til kommentar

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Da trådstarter ikke oppfyller disse kravene, stenges tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...