Peccavi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) 17mm - 2,0 sec - f/7,1 - ISO 160 - uten blitz - støtte på rekverk på bro JPG - Ingen etterbehandling Innspill? Endret 22. oktober 2007 av Peccavi Lenke til kommentar
DHM Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Stilig Men stoooooooooooooooort bilde :X Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes kanskje det var litt rotete... Litt vanskelig å vite hvor man skal se... Lenke til kommentar
Peccavi Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg synes kanskje det var litt rotete... Litt vanskelig å vite hvor man skal se... takk takk .. enig i at det var litt mye med ... beskjærte det litt ... så da ble det forhåpentlig bedre :-) Endret 22. oktober 2007 av Peccavi Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes kanskje det var litt rotete... Litt vanskelig å vite hvor man skal se... takk takk .. enig i at det var litt mye med ... beskjærte det litt ... så da ble det forhåpentlig bedre :-) Det ble mye bedre nå Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Stilig som andre nevner. Ta med deg stativ neste gang så blir det ikke så veldig uskarpt:p Å det var litt irriterende med de få utbrente områdene av lysene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå