mcgroven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Utvikler BioWare kan melde om at det svært etterlengtede Mass Effect er ferdig. Les mer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gledeleg nyheit for ein som har gleda seg til å spele Mass Effect i drøyt 2 år no. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 YESS! Gleder meg! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gleder meg som en unge men bare så utrolig synd att EA har kjøpt opp Bioware så det blir spennende å se hva som skjer med det som skulle være en trilogi Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Uff... Skulle gjerne hatt en demo, jeg er bare ikke sikker på om spillet er noe for meg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Uff... Skulle gjerne hatt en demo, jeg er bare ikke sikker på om spillet er noe for meg. Hva er det du er skeptisk til? BioWare har bare levert storspill siden de startet, dette er ikke et "vanlig" spillselskap. Har du spillt noen rollespill før? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja BioWare har levert knall rollespill før så dette ser jeg virkelig fram til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Uff... Skulle gjerne hatt en demo, jeg er bare ikke sikker på om spillet er noe for meg. Hva er det du er skeptisk til? BioWare har bare levert storspill siden de startet, dette er ikke et "vanlig" spillselskap. Har du spillt noen rollespill før? Spillet kan være det best spillet som noen gang er laget, men hvis jeg ikke liker det er det jo fremdeles bortkastede penger. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir bare enormt! Skal så absolutt ha samlerutgaven. Når var forventet lansering? Birger Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når var forventet lansering? Lest artikkelen, eller sett i produktinformasjonen øverst til høyre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Spillet kan være det best spillet som noen gang er laget, men hvis jeg ikke liker det er det jo fremdeles bortkastede penger. Selvsagt. Ser at innlegget mitt kanskje virket noe krasst, beklager. Men hvis du forteller oss om du har spillt noen rollespill før kan vi kanskje hjelpe deg finne ut av om du vil like Mass Effect. Jeg føler jeg iallefall har temmelig god kontroll over hvordan spillet kommer til å være. Edit: Såvidt jeg husker har spillet vært planlagt utgitt i både juni/juli og i september. Men nå er de altså endelig ferdig (Kjøpte selv en Xbox 360 ene og alene for Mass Effect, før utsettelsene.) Edit: Iflg denne siden har spillet vært planlagt utgitt i både 2006 og tidlig 2007 også. Endret 22. oktober 2007 av Blib Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gleder meg stort til dette. Huff, lommeboka mi må på sykehus etter disse tre månedene... Så.. mange.. spill... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja så mange spill og så lite tid.....eller lite penger. Men dette året har vært et fantastisk spill år, og med Mass Effect blir det en verdig avslutning på spillåret 2007, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg