Pysj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Operatøren skal begynne å selge bærbare PC-er med innebygget 3G-støtte. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "Fra og med den 1. oktober begynner Telenor å selge bærbare PC-er med 3G-støtte og Telenor-abonnement." 1. Oktober? Sikker på dette? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 "Fra og med den 1. oktober begynner Telenor å selge bærbare PC-er med 3G-støtte og Telenor-abonnement." 1. Oktober? Sikker på dette? Nei, det skal naturligvis være 1. november. Rettet nå, takk for tips Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lenovo og HP er i hvert fall gode valg, sånn jeg ser det. Fujitsu Siemens derimot, er en tragisk historie å fortelle. Kan uansett bli spennende dette. Er det sånn at de setter Telenorlogoer (brander) maskinene, eller er det mer som å kjøpe en telefon med Telenorbinding, altså man får PC-en som normalt, bare med en ekstratjeneste fra Telenor? Jeg tviler på at Lenovo og HP selger PC-er til å brandes, så jeg stoler på sistnevnte ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det skal visst være helt vanlige PC-er med plass til et simkort og støtte for alt som kryper og går av trådløse teknologier. Rabatten på 1.000-1.5000 kr. får du hvis du tegner binding. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) 10000 kroners PC-er pleier vanligvis ikke å være så dårlig når det gjelder spesfikasjoner. Det er bare om det også er et innegygd nettverkskort, eller om dette er kuttet bort. Hvis dette kortet er kuttet, så er PC-en rimelig ubrukelig på visse områder. Endret 23. oktober 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg