TBJ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvordan skal jeg få WMP til å rippe i mp3? På min ene PC har jeg kun alternativet WMA. Jeg har LAME liggende, men hvordan skal jeg få WMP til å bruke den eller en annen mp3 codex? Endret 13. november 2007 av TBJ Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du skal rippe fra en CD? Vell, anbefaler programmet dbPowerAmp uansett hva du skal egentelig. Gjør de fleste konverteringsjobber du trenger Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker Exact Audio Copy til daglig (og er veldig fornøyd med det), men nå vil jeg vite hvordan jeg kan rippe i mp3 ved hjelp av WMP (Windows Media Player) Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Verktøy - Alternativer - Ripp musikk - Rippeinnstillinger - Format : MP3 Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Verktøy - Alternativer - Ripp musikk - Rippeinnstillinger - Format : MP3 Hadde det vært så enkelt.... Som jeg skrev i første innlegg; På min ene PC har jeg kun alternativet WMA. Endret 13. november 2007 av TBJ Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Fremdeles ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er fordi du må ha ein plug-in for å kunne rippe til mp3 i WMP 9, i WMP 10 er dette standard. Du kan få den muligheten ved å installere eit codec. Søkte litt på Google og det er fleire som nevner InterVideo's Mp3 Pack: http://www.updatexp.com/mp3-cd-ripper.html Kvifor vil du forresten absolutt ha muligheten til å bruke WMP? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Kvifor vil du forresten absolutt ha muligheten til å bruke WMP? Jeg vil bare rett og slett vite hvordan (rett og slett nygjerrig ++) Som nevt før, bruker jeg Exact Audio Copy til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå