FeddeLeGrand Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Heisann, er litt usikker på hvor jeg skal legge denne tråden hen, men samma. Jeg nettopp kjøpt meg ny skjerm HP w2207, og klarte å stille inn skjerminnstillingene i Battlefield 2142, feil. Så nå står de på 1600x1200 og jeg får ikke noe bilde. Hvordan resetter man dette uten å væe inne i spillet? Endret 23. oktober 2007 av harald g Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har ikke BF2142, men i BF2 ligger det en fil kalt "video.con" under "Battlefield 2\Profiles\Local\Default". Se om du finner en liknende fil for 2142, åpne den i Notepad og editer oppløsningen i linjen som heter "game.setGameDisplayMode". Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Takker for svar. Mener jeg var inne i en slik con. fil for å få 8x AA også. Sjekket profiles og den mappen var tom... Er det forresten mulig å få battlefield til å kjøre widescreen oppløsning ved å endre det her? Edit: Søkte nå på video.con og fant ut at video settingsene lå i mine dokumenter.. Takker for hjelpen smirnoff:) Endret 23. oktober 2007 av harald g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå