white-hawk-elite Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er det egentlig noen softgun butikker i oslo? veit at det kanskje er oppretta i feil forum ¨ men er de noen som veit om det er noen butikker der som selger softgun plizz få eit hurtig svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 post her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=7300 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 er det egentlig noen softgun butikker i oslo? veit at det kanskje er oppretta i feil forum ¨ men er de noen som veit om det er noen butikker der som selger softgun plizz få eit hurtig svar softgun er vel ulovlig og ha/bruke/oppbevare i Norge?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, men det er 18års grense Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, men det er 18års grense åja.. visste jeg faktisk ikke.. synts jeg leste ett sted at det ikke var lov i det hele tatt jeg men,men... du vet det antakeligvis mye bedre enn meg hehe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Var ulovlig frem til 01 så ble det lovlig Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 ikkje ulovelig i norge nei 18 års aldersgrense for å bruke softgun Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 er de noen butikker i oslo eller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ikke som det er vært å handle i Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Pentagon? Selger ikke dem softguns? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Army shop selger softgun. Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 takk Zaleeeek og Supahfly men Gunfreak kallas butikker er de som ikkje er vert å kjøpe i (eg godtar nesten alle butikker xD) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Problemet med mange av de norske butikkene er at de er så dyre. Skal du handle airsoft i norge, så er det bedre å handle fra en ren, norsk nettbutikk. Nettbutikker er billigere å drive, og dermed blir ofte varene der også billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå