TST Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 På fredag skal Kringkastingsorkesteret fremføre spillmusikk på Lillestrøm. Har du lyst på eksklusive VIP-billetter? Les mer Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Håper jeg vinner Har veldig lyst til å se den konserten, men har ikke råd Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Håper eg og vinner.. Men som regel så ender det opp i tom postkasse nok eingong Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde vært så sinnsykt gøy å vunnet noe for en gangs skyld, og spesielt noe så stort som dette Nesten som jeg vurderer fikse billetter uansett Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jason Hayes kommer nok ikke, det kan det godt informeres om i artikkelen. Etter hva jeg kan skjønne har det skjedd noe med ham eller hans familie som hindrer ham fra å delta. » Jason Hayes has been forced to cancel Oslo appearance.SAN FRANCISCO, Calif., October 10, 2007 - Jason Michael Paul Productions, Inc. announced yesterday that American video game composer Jason Hayes was going to attend the PLAY! concert on October 26, 2007 in Oslo. Due to circumstances beyond our control Jason Hayes will no longer be able to attend this show. The following statement from Jason Hayes has been issued, "It's very unfortunate, but something has come up in my schedule that prevents my attendance. I was greatly looking forward to visiting Oslo and going to the concert, which promises to be an exciting evening. Hopefully I'll get the chance to come out next time." His music from World of Warcraft will still be a part of the PLAY! program. Says Jason Michael Paul: "It is unfortunate that Jason cannot attend. However, something has happend that has forced him to not be able to join us in Oslo. Our prayers are with him and his family." Når det er sagt: Håper jeg vinner Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg bare MÅ vinne biletter til dette her. Vinner jo aldri noe på disse konkurransene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Surt at jeg kan gå dit om det ikke var for at er det for langt og jeg må jobbe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 *ønskeønskeønske* Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jason Hayes kommer nok ikke, det kan det godt informeres om i artikkelen.Etter hva jeg kan skjønne har det skjedd noe med ham eller hans familie som hindrer ham fra å delta. Du har helt rett. Dette hadde jeg glemt. Jeg valgte å endre spørsmålet, i stedenfor å forklare endringene. ID-en til det korrekte svaralternativet forblir identisk, så de som svarte korrekt før jeg endret spørsmålet er også med i trekningen :-) Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Trist at Jason Hayes ikke kommer Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kommer Nobuo Uematsu? Hadde vært ganske morro å hilse på ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg